PracaGrupypl.praca.dyskusje › Klęska polskich reform

  • 91. Data: 2007-02-05 22:35:48
    Temat: Re: Klęska polskich reform
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > podróży, a także na przykład widok obskurnego dworca Poznań Główny po
    > wakacjach w Bieszczadach. Widok szpaleru kilkudziesięcioletnich lip na

    No bez jaj. W Poznaniu jest obskurny dworzec? Pojedź sobie do Zielonej
    Dziury, albo do Żar...

  • 92. Data: 2007-02-05 22:46:13
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > Myślałem o architekturze (bo zapach mamy już prawie normalny).

    Powtarzam: pojedź sobie do Żar - po zobaczeniu sypiącego się
    (dosłownie!) budynku dworca, Poznań to po prostu cud architektury.

    I o smrodzie na tym dworcu w Żarach, to już nawet nie będę się
    rozpisywał. I o zupełnie nieoświetlonych korytarzykach łączących peron z
    halą dworca, w których po deszczu stoi woda z błotem po kostki. Itd...

    Zapewniam Cię - w Poznaniu nie jest źle.

  • 93. Data: 2007-02-05 22:52:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:45c5e212$0$13177$f69f905@mamut2.aster.pl camel
    <g...@f...gotdns.com> pisze:

    > W ramach odcinania rządu od dochodów, wyjeżdżam a tym samym pozbawiam
    > budżet kwoty w okolicach stu tysięcy rocznie.
    Wstrząsające. Nawet jeśli w zaledwie w paru procentach prawdziwe. Chyba sie
    potnę z powodu tego odcięcia.
    A nie zapomnij po wyjeździe pisać na grupę i w co drugim poście w związku
    czy bez związku z topikiem nawiązuj do nowego miejsca pobytu (niekoniecznie
    NZ, może być np. PNG ;)). I sporządź sobie niezbędnie sygnaturkę
    zawierającą info nt. kraju zamieszkania oraz załóż tam stronkę osobistą.
    Będę z niecierpliwością czekał, aż zaczniesz pisać: "u NAS, w Nowej
    Gwinei..." ;)))

    --
    Jotte

  • 94. Data: 2007-02-05 22:54:09
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Tomek P. wrote:

    > Dnia 05-02-2007 o 22:58:38 Immona <c...@n...gmailu> napisał(a):
    >

    > Uczucia są irracjonalne. Mnie cieszy i podnosi na duchu (sprawdziłem)
    > przekraczanie granicy państwa polskiego po powrocie z zagranicznej
    > podróży, a także na przykład widok obskurnego dworca Poznań Główny po
    > wakacjach w Bieszczadach. Widok szpaleru kilkudziesięcioletnich lip na
    > mojej ulicy, gdy dawno ich nie widziałem.

    Jesli wracasz z Bieszczadow, to nie ma to nic wspolnego z patriotyzmem,
    tylko z "mala ojczyzna" sprowadzajaca sie do domu i najblizszych okolic.
    Powracanie do domu - miejsca, gdzie jestesmy zasiedziali i czujemy sie
    bezpiecznie i u siebie wywoluje zawsze te cieple uczucia niezaleznie od
    tego, na terytorium jakiego panstwa znajduje sie obecny dom. Ja juz
    zaczynam miec na widok Skytower podobne uczucie, jakie mialam na widok
    Dworca Glownego we Wroclawiu, bylabym tez wzruszona na widok okolic
    mojego dawnego miejsca zamieszkania w Niemczech.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 95. Data: 2007-02-05 23:27:30
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Any User napisał(a):

    > No bez jaj. W Poznaniu jest obskurny dworzec? Pojedź sobie do Zielonej
    > Dziury, albo do Żar...

    Albo do Katowic ;>

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 96. Data: 2007-02-06 02:02:51
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Mon, 05 Feb 2007 23:35:48 +0100, Any User wrote:

    >Pojedź sobie do Zielonej Dziury

    Masz coś do zielonogórskiego dworca? Idź się lepiej bujaj, najlepiej
    tym swoim tramwajem, absolwencie bachalskiego Uniwersytetu Lubuskiego.

    --
    pozdrawiam ;-)
    Bremse

  • 97. Data: 2007-02-06 02:53:42
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Mon, 5 Feb 2007 23:52:47 +0100, "Jotte" wrote:

    >W wiadomości news:45c5e212$0$13177$f69f905@mamut2.aster.pl camel

    >Wstrząsające. Nawet jeśli w zaledwie w paru procentach prawdziwe. Chyba sie
    >potnę z powodu tego odcięcia.

    Wstrząsające. Nie tnij się Jotte, proszę. Z kim ja wówczas będę
    dyskutował o związkach zawodowych i podobnym elemencie?

> [...]
    >zawierającą info nt. kraju zamieszkania oraz załóż tam stronkę osobistą.
    >Będę z niecierpliwością czekał, aż zaczniesz pisać: "u NAS, w Nowej

    A tak poważnie, to może to i jest dla niektórych śmieszne, ale tylko
    na początku. Skutki takich wyjazdów mogą być opłakane - w kraju
    pozostaną jedynie takie kwiatki jak Stokrotka (pracownicy) i AnyUser
    (pracodawcy). Jedni i drudzy siebie warci.
    Z podobnym rozgoryczeniem jak u camela spotkałem się już parę lat
    temu, zaraz po otwarciu brytyjskiego rynku pracy, z tą tylko różnicą
    że mój rozmówca zamykając swoją firmę (dochodową) zwolnił przy okazji
    kilku pracowników.
    Zauważ też, że emigranci udający się na NZ, do USA, czy Kanady muszą
    przejść przez procedurę, która określi ich przydatność dla danego
    kraju. Muszą być zdrowi, młodzi, wykształceni i posiadać przydatne
    umiejętności poparte odpowiednimi dokumentami i doświadczeniem
    zawodowym. Jełopstwa nikt nie chce - zatem Stokrotka zostaje z nami.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 98. Data: 2007-02-06 03:35:30
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Jotte wrote:

> [...]
    > (niekoniecznie NZ, może być np. PNG ;)). I sporządź sobie niezbędnie
    > sygnaturkę zawierającą info nt. kraju zamieszkania oraz załóż tam

    Masz racje, ze sie obnosze z wyjazdem. Robie to swiadomie, poniewaz
    traktuje to jako manifestacje polityczna. Zaglosowalam nogami i pierwszy
    raz nie czuje zawodu i niesmaku po oddaniu glosu, jak to zwykle bylo w
    przypadku uczestniczenia w wyborach w PL.

    Z rozmyslem promuje wyjazd do normalnego kraju - ktoregokolwiek. Promuje
    to wsrod ludzi, ktorzy sobie radza w PL i ktorym trudniej podjac decyzje
    niz ekonomicznym desperados. Kieruja mna dwa przekonania - po pierwsze,
    ze ludzie, ktorzy radzili sobie w grze ustawionej na taki stopien
    trudnosci, jaki panuje w Polsce, przy "normalnym" stopniu trudnosci beda
    mieli znacznie lepsze zycie - widzialam wiele przykladow tego. I po
    drugie - ze to jest obecnie jedyny sposob wymuszenia zmian na lepsze w
    Polsce za kilka czy kilkanascie lat. To dziala na takiej zasadzie, na
    jakiej doskonala swiadomosc i scisle egzekwowanie prawa pracy przez
    dostatecznie wielu pracownikow oraz zdecydowane odchodzenie z pracy nie
    spelniajacej pewnych standardow to jedyna rzecz, ktora jest w stanie
    ucywilizowac polski rynek pracy - to Twoja wlasna opinia. Ja glosze to
    samo, tylko zamieniajac pracodawce i prace na panstwo i miejsce
    zamieszkania.

    Oczywiscie nie kazdy moze/powinien wyjezdzac i nie dla kazdego ma to
    sens, np. dla prawnikow i dziennikarzy nie ma. Ale wystarczy
    "dostatecznie duzo" i staram sie dorzucic swoja cegielke.

    Mozesz sie smiac ze stu tysiecy camela i ze znacznie mniejszej kwoty,
    jaka budzet panstwa zarabial na mnie, ale po przemnozeniu tego przez
    dostateczna liczbe osob przestanie to byc smieszne. Jesli wskutek mojego
    wyjazdu ZUS padnie milisekunde szybciej niz jakbym mu placila moj
    skromny haracz, to juz mam satysfakcje.

    I na tyle widze sens "zachecania poprzez przyklad", ze czyjs ewentualny
    niesmak z powodu stopnia mojego zafiksowania na temacie lekka reka
    wrzucam w koszty.

    I.

  • 99. Data: 2007-02-06 07:07:42
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    camel wrote:
    > On 2007-02-04 08:37:00 +0100, Piotr Hosowicz
    > <a...@o...pl> said:
    > (...(

    > Cóż za pokaz chrześcijańskiego miłosierdzia :))) Ubaw po pachy. W stanie
    > wskazującym na zamroczenie wiarą, coś paluszki Ci się na klawiaturze
    > plączą. Uważaj też z inwektywami. Dziadek takich jak ty, kazał psami
    > szczuć. Ciesz się, że czasy się zmieniły.

    Spłyń, cieciu.

    --
    Miss World 2006: Jestem szczęśliwa, że mogę wspaniale uczestniczyć w
    przeżyciu najpiękniejszych kobiet tutaj w Warszawie, gdzie Jan Paweł II,

  • 100. Data: 2007-02-06 07:13:18
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Immona napisał(a):

> [...]
    > raz nie czuje zawodu i niesmaku po oddaniu glosu, jak to zwykle bylo w
    > przypadku uczestniczenia w wyborach w PL.

    to może zmień grupę na nz.job.cośtam bo tu już zupełnie nie pasujesz.

> [...]
    > mieli znacznie lepsze zycie - widzialam wiele przykladow tego. I po
    > drugie - ze to jest obecnie jedyny sposob wymuszenia zmian na lepsze w

    a takiego tłumaczenia to jeszcze nie słyszałem. Dobre. Ubawiłem się.