PracaGrupypl.praca.dyskusje › Klęska polskich reform

  • 71. Data: 2007-02-04 18:24:26
    Temat: Re: Klęska polskich reform
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sun, 4 Feb 2007 07:49:11 +0000 (UTC), futszaK wrote:

    >ale kolega nie chce byc ani rolnikiem, ani mudurowym - nie chce poprostu
    >do tego wszystkiego doplacac

    Dlatego zapytałem się co takiego robi by do tego wszystkiego nie
    dopłacać.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 72. Data: 2007-02-04 18:38:41
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sun, 4 Feb 2007 15:59:32 +0100, camel wrote:

    >Otóż robię, drogi bremse. W ramach odcinania rządu od dochodów,
    >wyjeżdżam a tym samym pozbawiam budżet kwoty w okolicach stu tysięcy
    >rocznie. Wiem, że to maleńka kwota, ale ziarnko do ziarnka i za kilka
    >lat budżet nie będzie miał czego marnować. A to wymusi reformy i
    >naprawę państwa. Voila!

    Ok, a możesz pochwalić się dokąd wyjeżdżasz? Bo jeśli do jakiegoś
    kraju w UE, to muszę Cię zmartwić, bo w dalszym ciągu będziesz
    dopłacał do polskich rolników i Kościoła (jednego z największych
    beneficjentów funduszy strukturalnych).
    Jeśli wyjeżdżasz do Wielkiej Brytanii, to jeszcze gorzej, gdyż ten
    kraj jest chyba jednym z największych płatników w UE. Do tego
    subsydiuje rolnictwo, łoży na swoje wojsko w stopniu znacznie wiekszym
    niż Polska (byłem w jednej grupie na kursie zarządzania z żołnierzem,
    któremu armia finansowała studia), na wojnę w Iraku wydaje jeszcze
    więcej niż my, na opiekę społeczną idzie istna powódź pieniędzy
    (znajomi dostali mieszkania socjalne i kupę zasiłków), a do tego dojdą
    podatki na utrzymanie królewskich darmozjadów, lordów i
    równouprawnionych (tzn. wszystkich o ciemniejszym odcieniu skóry),
    natomiast państwowa opieka zdrowotna leży i kwiczy. To tylko tak na
    początek.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 73. Data: 2007-02-04 19:02:09
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2007-02-04 19:38:41 +0100, Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> said:

> [...]
    > równouprawnionych (tzn. wszystkich o ciemniejszym odcieniu skóry),
    > natomiast państwowa opieka zdrowotna leży i kwiczy. To tylko tak na

    :)))))))))))

    Lubisz kiwi?

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 74. Data: 2007-02-04 19:11:54
    Od: "@ndre" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rolniczej, ustalonych zgodnie z art. 12-14, powiększonych o wartość
    > zużytych do przetwórstwa rolnego i spożywczego surowców i materiałów
    > pochodzących z własnej produkcji roślinnej i zwierzęcej, stanowił co
    > najmniej 60% przychodów osiągniętych ze wszystkich rodzajów
    > działalności". Możesz też dogadać się z sąsiadami i założyć
    > spółdzielnię i łykać kolejne dofinansowania.
    >
    > Ja na prawdę nie rozumiem dlaczego starasz się udowodnić, że na wsi
    > nie da się robić biznesu? Jest tyle dofinansowań, że jak to dobrze
    > zorganizujesz, to przy wkładzie własnym w wysokości 0 zł możesz

    W tym kraju trzeba rzeczywiście dużej produkcji, żeby starczało
    na łapówki. Inaczej kontrola za kontrolą i zamkną interes.
    Jak ktoś słucha idiotyzmów w TV, to mu się wydaje,
    że Polska to normalny kraj.

    @ndre

  • 75. Data: 2007-02-04 20:47:56
    Od: Alien <l...@g...pl>

    camel napisał(a):

    > A bohaterstwem jest zostać i poświęcić życie budowie klerykolandii, zaś
    > na starość obgryzać marmurowe parapety w ZUSie. Sorry. Jak chcesz być
    > poświęcalskim bez sensu, to skocz z wieży kościelnej. Też mi
    > "zostawiliście wszystko". Co za "wszystko"? Tysiące kościołów do
    > utrzymania? Emerytów mundurowych do wykarmienia? Trzeba zarobić na
    > dopłaty do rolników? Zostawiamy carską, porozbiorową mentalność
    > urzędniczą, nieumyte tłumy w autobusach, kretyńskie "prawo", które jest
    > zawsze przeciwko obywatelowi. Narodową głupotę, której na wołowej skórze
    > nie zmieścisz.

    Masz sporo racji...

    Zmarnowanie sobie życia tutaj to zbyt okrutna kara za
    > przypadkowe miejsce urodzenia.
    Wpierw jesteśmy ludźmi, potem długo nic i
    > dopiero Polakami.

    Też żałuje, że się tutaj urodziłeś. Kurwica mnie strzela jak czytam
    takich "patriotów". Ja tam do Młodzieży Romana nie należę, skinem nigdy
    nie byłem, powodzi mi się średnio ale bycie człowiekiem oznacza też
    posiadanie tożsamości narodowej. Szlag człowieka trafia jak się czyta o
    tych wszystkich co by Polskę zaorali najchętniej.

    --
    http://8nostromo.blogspot.com/

  • 76. Data: 2007-02-04 21:24:20
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby camel, Sun, 4 Feb 2007 20:02:09 +0100
    nie napisał(a), że:

    > :)))))))))))
    >
    > Lubisz kiwi?

    O, znaczy się będziesz kolejną osobą na ppd przesiadującą w NZ? :)

    --
    Draakhan | JID: d...@c...pl
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.

  • 77. Data: 2007-02-05 07:38:17
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Alien [Sun, 04 Feb 2007 21:47:56 +0100]:

    > Też żałuje, że się tutaj urodziłeś. Kurwica mnie strzela jak
    > czytam takich "patriotów".

    Już się powyżywali emocjonalnie? ;-) To ja pozwolę sobie taką
    tezę postawić:
    Polska jest do luftu. Tak samo reszta Świata.

    Leciała, leci i lecieć będzie masa filmów z rodzaju Tarzan
    w Nowym Jorku czy tam inny ktoś wyrwany od siebie i rzucony
    gdzieś indziej. I one bardzo ładnie pokazują, że standard
    życia zależy głównie od tego, czy dany osobnik posiada cechy
    i umiejętności przydatne w tym konkretnym miejscu. I tu się
    nie ma co licytować czy lepiej w Polsce, w Anglii czy gdzieś
    tam w RPA - bo to zależy dla kogo.

    A co do patriotyzmu... On ogólnie jest fajny, ale ma kiepski
    kurs NBP - tak że jeśli ktoś chce jednak nakarmić dzieciaki,
    wyskoczyć na wakacje albo domek postawić, to musi się zająć
    złotówkami... albo euro, czy innymi walutami wymienialnymi.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero

  • 78. Data: 2007-02-05 07:43:33
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    camel wrote:

    > :)))))))))))
    >
    > Lubisz kiwi?

    Mam rozumiec, ze lubisz kiwi i wybierasz sie do panstwa, w ktorym w
    swoich podatkach bedziesz dla odmiany doplacal do zachowania gatunku
    ptaka kiwi? :)

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 79. Data: 2007-02-05 16:03:31
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sun, 4 Feb 2007 20:11:54 +0100, "@ndre" wrote:

    >W tym kraju trzeba rzeczywiście dużej produkcji, żeby starczało
    >na łapówki. Inaczej kontrola za kontrolą i zamkną interes.

    Bzdura. Im większa powierzchnia gospodarstwa i produkcja tym większe
    prawdopodobieństwo kontroli.
    http://www.arimr.gov.pl/index.php?id=1&zaj=1&kol=109

    Wg danych z kampanii w 2004 r. % kontroli w ramach przedziału
    powierzchniowego przedstawiał się następująco:

    1 - 2 ha 4,95%
    2 - 5 ha 4,89%
    5 - 10 ha 5,35%
    10 - 20 ha 5,22%
    20 - 50 ha 5,27%
    50 - 100 ha 17,97%
    100 - 300 ha 35,00%
    > 300 ha 29,82%

    Więcej danych na temat kontroli znajdziesz tu:
    http://www.arimr.gov.pl/index.php?id=12&id1=0&id2=0

    >Jak ktoś słucha idiotyzmów w TV, to mu się wydaje,
    >że Polska to normalny kraj.

    Nie mam telewizora.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 80. Data: 2007-02-05 16:12:16
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sun, 4 Feb 2007 20:02:09 +0100, camel wrote:

    >Lubisz kiwi?

    Wow, gratuluję. No i oczywiście życzę powodzenia oraz odprowadzania
    wysokich kwot podatków ;-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse