PracaGrupypl.praca.dyskusje › Klauzura o ochronie danych osobowych.

  • 1. Data: 2003-08-22 18:38:58
    Temat: Klauzura o ochronie danych osobowych.
    Od: "robert" <r...@W...onet.pl>

    Cześć,
    Mam takie pytanko:
    Czy klauzurę o ochronie danych osobowych wystarczy załączyć tylko w liście
    motywacyjnym,czy należy ją również dołączyć do CV ?
    Dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2003-08-22 19:38:07
    Temat: Re: Klauzura o ochronie danych osobowych.
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    W liscie ni musisz jej wcale pisac lub mozesz dopisac dodatkowo. Trzeba ja
    umiescic w cv. najlepiej w stopce na dole strony.

    Pozdrawiam,

  • 3. Data: 2003-08-22 20:28:19
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl>

    "robert" <r...@W...onet.pl> napisał(a) tak:
> [...]
    liście
    > motywacyjnym,czy należy ją również dołączyć do CV ?

    Najlepiej umieść klauzuLę ;-)

    jerzy