PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kitajcy w Mostostalu Zabrze

  • 51. Data: 2007-03-26 20:31:00
    Temat: Re: Kitajcy w Mostostalu Zabrze
    Od: asiaque <a...@w...hell.pl>

    Immona <c...@n...gmailu> wrote:

    > Ze co? Mimo lamania praw czlowieka w Chinach zapewniam Cie, ze czegos
    > takiego jak wysylanie obywateli do przymusowej pracy za granica za 600
    > USD miesiecznie akurat tam nie ma.

    Siedzisz za granicą od jakiegoś czasu, mogłaś nie słyszeć - parę miesięcy
    temu gazety odkryły, że w jakimś zakładzie produkcyjnym chyba na Pomorzu
    pracują Azjaci (bodaj czy nie Koreańczycy z północy) za przysłowiową miskę
    ryżu; mieszkają w jakimś hotelu robotniczym, mają zakaz oddalania się, w
    sumie z raportu faktycznie wyglądało to jak niewolnictwo. O to chyba
    przedpiszcy chodziło.

    a.

  • 52. Data: 2007-03-27 05:29:28
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    asiaque wrote:

> [...]
    > ryżu; mieszkają w jakimś hotelu robotniczym, mają zakaz oddalania się, w
    > sumie z raportu faktycznie wyglądało to jak niewolnictwo. O to chyba

    Wiem o Korenczykach z polnocy. Ale co to ma wspolnego z Chinczykami, o
    ktorych rozmawiamy?

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533