PracaGrupypl.praca.dyskusje › II etap rekrutacji - przedstawiciel medyczny

  • 1. Data: 2007-03-14 23:27:14
    Temat: II etap rekrutacji - przedstawiciel medyczny
    Od: r...@w...pl

    Witam serdecznie! Ubiegam sie o prace na stanowisku przedstawiciel
    medyczny i po rozmowie kwalifikacyjnej przeszlam do nastepnego etapu.
    Nie mam pojecia co mnie czeka, zalezy mi na tej pracy i dlatego
    chcialabym wypasc jak najlepiej. Jakie mam szanse skoro mnie zaprosili
    ponownie, czego mam sie spodziewac i jak mam sie przygotowac do tej
    rozmowy? Z gory dziekuje za podpowiedzi. Pozdrawiam i slodkiej nocki
    zycze:)))

    ania