PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Karany] Praca w sektorze IT

  • 31. Data: 2008-11-23 22:12:16
    Temat: Re: Praca w sektorze IT
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-23, Noe Bat <n...@o...pl> wrote:

    [...]

    > ps) w outlooku, którego używasz jakoś inni dają sobie radę z ustawieniem
    > ---
    > Ja też daję. Ty nie dajesz, z czytaniem.

    O bosz no. Znany błąd - OE ma problemy z cytowaniem jak masz kodowanie
    QP, albo na nie odpowiadasz. Taki to problem przełączyć na 8-bit? QP i
    tak jest tylko w nagłówkach potrzebne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 32. Data: 2008-11-23 22:41:02
    Temat: Re: [Karany] Praca w sektorze IT
    Od: "czoper" <c...@p...com>

    Użytkownik "Konrad" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > mam pytanie, czy prywatne firmy informatyczne podczas rekrutacji
    > wymagają
    > pokazania oświadczenia o niekaralaności? Czy pracownik z wyrokiem jest
    > od razu
    > na straconej pozycji i nie ma szans na dostanie pracy mimo dużego
    > doświadczenia
    > i kwalifikacji. Dostalem niedawno wyrok w zawieszeniu za pobicie i
    > jestem
    > wlasnie na etapie szukania pracy.

    To zależy czy biłeś klawiaturą

  • 33. Data: 2008-11-24 17:57:30
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    czoper pisze:
    > Użytkownik "Konrad" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To zależy czy biłeś klawiaturą

    Polecam artykuł do przeczytania.
    http://www.rp.pl/artykul/90180,222244_Bank_nie_spraw
    dzi_kartoteki_kandydata_do_pracy.html

    --
    Nikiel ;)
    od niklu

  • 34. Data: 2008-11-24 18:36:12
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sun, 23 Nov 2008 21:34:45 +0100, "Noe Bat" <n...@o...pl> wklepał(-a):

    >Chyba qp a nie base64. Tak czy siak, tyle ma, że nie cytuje.

    To ustaw jak każdy porządny Outlookowiec i nie udawaj Greka:
    http://www.lutomski.user.icpnet.pl/oeconfig/oeconfig
    .html

    --
    Sławomir Szyszło

  • 35. Data: 2008-12-02 23:04:50
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    > Tłumaczą ci jak najgorszemu lamerowi, a ty się tępo stawiasz.
    > Ty nie jesteś Noe Bat tylko Noe Badziew.

    Co Ty p...isz ?! To ja im tłumaczę dlaczego źle się cytuje. Oni tylko czegoś ode mnie
    chcą.

  • 36. Data: 2008-12-02 23:14:40
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > [...]
    >
    > O bosz no. Znany błąd - OE ma problemy z cytowaniem jak masz kodowanie
    > QP, albo na nie odpowiadasz.

    To nie błąd tylko prosty skutek używania tego kodowania, w którym chodzi o to, by
    akapit nie musiał być łamany, a kiedy nie jest łamany to nie da się go zacytować

    >Taki to problem przełączyć na 8-bit?

    Chyba wiedzą po co piszą w qp

    >QP i
    > tak jest tylko w nagłówkach potrzebne.

    No więc właśnie qp jest potrzebny tylko nie nadaje się cytowania.

  • 37. Data: 2008-12-02 23:16:08
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@C...pl>

    > To ustaw jak każdy porządny Outlookowiec

    Jak ktoś używa qp to powinien rozumieć, że nie da się go zacytować

  • 38. Data: 2008-12-03 08:19:52
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-12-02, Noe Bat <n...@o...pl> wrote:

    > To nie błąd tylko prosty skutek używania tego kodowania, w którym chodzi
    > o to, by akapit nie musiał być łamany, a kiedy nie jest łamany to nie da
    > się go zacytować

    Ty, ale patrz. Mój czytnik jakoś potrafi. Magia? O.o

    > Chyba wiedzą po co piszą w qp

    W QP się _pisało_ z jednego powodu. Kiedyś dane były przesyłane 7-bitowo
    i trzeba było znaleźć sposób na kodowanie nadmiarowych informacji, czyli
    tych w 8-bicie.

    Wymyślono base64 (do danych binarnych) i QP, do danych tekstowych. I tak
    już zostało. QP utrzymuje się jako zalecany dla _nagłówków_, ale nie ma
    obecnie żadnych przyczyn technicznych w serwerach news, by to QP
    utrzymywać również w treści.

    > No więc właśnie qp jest potrzebny tylko nie nadaje się cytowania.

    Nie. OE ma błąd nie pozwalający na cytowanie. I tyle. Inne czytniki nie.
    A "niełamanie" to nie jest QP, tylko odpowiednio ustawiony nagłówek
    charsetu (Thunderbird np to potrafi).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 39. Data: 2008-12-03 08:20:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-12-02, Noe Bat <n...@o...pl> wrote:

    > Jak ktoś używa qp to powinien rozumieć, że nie da się go zacytować

    Inne czytniki _potrafią_ cytować QP. Tylko OE nie potrafi.
    Znany błąd.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 40. Data: 2008-12-03 16:04:40
    Od: "Krasnal z Krakowa" <r...@p...onet.pl>

    > W prywatnych firmach IT nigdy nie padło nawet takie pytanie. Gdy
    > pracowałem w banku musiałem wypełnić oświadczenie - z tego co pamiętam
    > była tam klauzula że "za składanie fałszywego oświadczenia...".
    > W korporacji w której teraz pracuję na jakimś arkuszu był punkt: karany/
    > nie karany. Bladego pojęcia nie mam co by się stało gdybym wpisał że
    > byłem karany w przeszłości bo arkusz dostałem w pierwszym tygodniu pracy
    > ;) a już nie wspomnę o weryfikacji której praktycznie pewnie nie ma.

    Ja w państwowej instytucji, jak najbardziej związanej z pieniędzmi, musiałem
    podpisać oświadczenie, że nie bylem karany, ale z konkretnych paragrafów -
    fałszerstwa, składania fałszywych oświadczeń, złodziejstwa, i tym podobnych. Tak
    więc mógłbym być karany (nie byłem) za obicie komuś mordy i nikogo by to nie
    obeszło.