PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Karany] Praca w sektorze IT

  • 21. Data: 2008-11-23 12:52:02
    Temat: Re: Praca w sektorze IT
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "From" <u...@e...net>

    > Stosuj z łaski swojej standardowe cytowanie z użyciem '>' a nie jakieś
    > minusy przed akapitem.

    Jasno napisałem dlaczego takie cytowanie nie działa więc nie zawracaj mi gitary.

  • 22. Data: 2008-11-23 16:35:35
    Temat: Re: [Karany] Praca w sektorze IT
    Od: " " <f...@g...pl>

    > mam pytanie, czy prywatne firmy informatyczne podczas rekrutacji wymagają
    > pokazania oświadczenia o niekaralaności? Czy pracownik z wyrokiem jest od
    >razu na straconej pozycji i nie ma szans na dostanie pracy mimo dużego
    >doświadczenia i kwalifikacji. Dostalem niedawno wyrok w zawieszeniu za
    >pobicie i jestem wlasnie na etapie szukania pracy.
    > Konrad

    Podczas rekrutacji ja się nie spotkałem. Lecz 90% pracodaców uznaje za
    pewnik, ze pracownik jest niekarany.
    Podczas pracy (znam 3 firmy) wygrywany jest przetarg/podpisana umowa
    (urzedy,mon,itp.) i pracownik musi uzyskac certyfiakat dostep do info.
    niejawnych + zaswiadczenie o nie karalnosci . I nie mowie tu o wielkich
    firmach IT = prezes podpisuje umowe myslac ze ma dostepnych odp. specjalistow
    ,a tutaj ZONK

  • 23. Data: 2008-11-23 18:17:37
    Od: szymon <n...@m...pl_WITHOUT>

    Dnia 2008-11-23, nie o godzinie 13:52 +0100, Noe Bat pisze:
    > Użytkownik "From" <u...@e...net>

    > Jasno napisałem dlaczego takie cytowanie nie działa więc nie zawracaj mi gitary.

    Nie działa = nie umiesz go ustawić?
    To nie jest zawracanie głowy, po prostu to co piszesz jest cholernie
    nieczytelne.

    szymon

  • 24. Data: 2008-11-23 19:45:45
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 23 Lis, 11:56, "Noe Bat" <n...@o...pl> wrote:
    > Kurcze, ciezko sie polapac w Twoich postach - co jest cytatem a co
    > Twoja wypowiedzia.
    > ---
    > Kwestia używania kodowania base64 przez Ciebie.

    A co ma kodowanie base64 do wiatraka? Jakos wszystkich innych posty sa
    czytelne, tylko Twoje nie.

    > I nie bardzo rozumiem co Cie dziwi w mojej
    > wypowiedzi. To ze nie musze (i do tego nie chce:) ) szukac panstwowej
    > posady?
    > ---
    > To, że o tym piszesz z taką dumą jakby :-)

    Z duma? Nie wiem, po prostu stwierdzam fakt.

> [...]
    > mam prawa? A co do mozliwosci odrzucenia takiego kandydata... na
    > szczescie pracodawca nie musi sie tlumaczyc czemu przyjal Kowalskiego
    > zamiast Nowaga.
    > ---
    > A widzisz, jest jednak prawo, które mówi o tym czego pracodawca może żądać, gdy o
    > resztę tylko prosić. CV oczywiście może żądać, zaświadczenie już generalnie nie.
    > I nie ma prawa dyskryminować z takich powodów jak płeć a i z powodu narodowości nie
    > może chyba. Nie mówię, że jest to jakoś specjalnie mądre, jest mądre

    Jest napisane o co moze prosic? Czy tez jest napisane czego moze
    zazadac a czego nie moze. Jesli jest napisane czego moze zadac a czego
    nie, to oznacza ze o wszystko inne moze prosic. Zakaz dyskryminacji ze
    wzgledu na plec czy narodowosc ma sens chocby z tego wzgledu ze
    czlowiek nie wybiera sobie plci narodowosci. Natomiast raczej nie
    zdarza sie aby czlowiek byl karany bez swojej 'inicjatywy' :P
    Poza tym - jesli nie ma zakazu zadania zaswiadczenia o karalnosci (a
    sadze ze nie ma, jesli jest to podaj prosze przepis) to powtorze
    jeszcze raz - pracodawca nie musi sie tlumaczyc czemu odrzucil danego
    kandydata (ja sie wciaz trzymam tematu narzuconego przez autora watku,
    czyli firm prywatnych).

  • 25. Data: 2008-11-23 20:03:21
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "szymon" <n...@m...pl_WITHOUT>

    > Jasno napisałem dlaczego takie cytowanie nie działa więc nie zawracaj mi gitary.

    Nie działa = nie umiesz go ustawić?

    ---

    Nie da się ustawić

    To nie jest zawracanie głowy, po prostu to co piszesz jest cholernie
    nieczytelne.

    ---

    Niestety nic z tym nie mogę zrobić.

  • 26. Data: 2008-11-23 20:09:44
    Od: szymon <n...@m...pl_WITHOUT>

    Dnia 2008-11-23, nie o godzinie 21:03 +0100, Noe Bat pisze:
    > Użytkownik "szymon" <n...@m...pl_WITHOUT>

    > Nie działa = nie umiesz go ustawić?
    >
    > ---
    >
    > Nie da się ustawić

    No to kolega dostaje plonka.
    ps) w outlooku, którego używasz jakoś inni dają sobie radę z ustawieniem

    szymon

  • 27. Data: 2008-11-23 20:34:45
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@g...com>

> [...]
    > Twoja wypowiedzia.
    > ---
    > Kwestia używania kodowania base64 przez Ciebie.

    Chyba qp a nie base64. Tak czy siak, tyle ma, że nie cytuje.

    Jakos wszystkich innych posty sa
    czytelne, tylko Twoje nie.
    ---
    Jakoś większość artykułów cytuje się a twoje nie

> [...]
    > ---
    > To, że o tym piszesz z taką dumą jakby :-)

    Z duma? Nie wiem, po prostu stwierdzam fakt.

    Nie widzę związku twojego "wynurzenia" z tematyką wątku

> [...]

    Zakaz dyskryminacji ze
    wzgledu na plec czy narodowosc ma sens chocby z tego wzgledu ze
    czlowiek nie wybiera sobie plci narodowosci.
    No i co z tego ? Jeśli pracodawca chce zatrudniać młode chinki to chyba jego sprawa,
    prawda ?

    Natomiast raczej nie
    zdarza sie aby czlowiek byl karany bez swojej 'inicjatywy' :P
    ---
    No i co z tego ? Przecież to ukaranie nie polega na tym, że przez kolejne pięć czy
    dziesięć lat nie będzie mógł znaleźć żadnej pracy tylko, że go ciupy wsadzą lub tp

[...]
    Tak by mogło być, gdyby mógł dyskryminować

  • 28. Data: 2008-11-23 20:42:39
    Od: "Piotr T." <p...@o...pl>

    Użytkownik "Patryk Włos" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No proszę. A mnie przy zatrudnianiu pytano o to 2 razy. U obecnego
    > pracodawcy, oraz u drugiego wstecz. Ale w obu przypadkach tylko
    > oświadczenie - przy czym u obecnego z podobną klauzulą, a u drugiego
    > wstecz bez niej.
    >
    > Natomiast na agenta ubezpieczeniowego trzeba dostarczyć zaświadczenie.
    >
    > A także na dowolne stanowisko (również managerskie) w jednej z poznańskich
    > firm logistycznych.
    >

    > --
    > Zobacz, jak się pracuje w Google:
    > http://pracownik.blogspot.com

    bo to jest tak: jezeli chcesz byc agentem to musisz sobie sam zapalcic za
    czy byles czy nie byles karany i pozniej sobie sprawdzaja. W Bankach
    przeciez sa wielkie dzialy bezpieczenstwa wenetrznego gdzie pracuja byli SB
    i Policja. Jezeli raz ktos byl karany i pozniej podpisem poswiadcza
    nieprawde, ze nie byl to grozi kolejne 5 lat plus moga odwiesic kare ktora
    mial kolega. Falszowanie dokumentow i poswiadczeanie nieprawdy jest w PL
    karane.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 29. Data: 2008-11-23 20:54:54
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "szymon" <n...@m...pl_WITHOUT>

    > Nie da się ustawić

    No to kolega dostaje plonka.
    ---
    To twój problem a nie mój

    ps) w outlooku, którego używasz jakoś inni dają sobie radę z ustawieniem
    ---
    Ja też daję. Ty nie dajesz, z czytaniem.

  • 30. Data: 2008-11-23 21:50:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ggcfv4$ias$1@achot.icm.edu.pl Noe Bat <n...@o...pl>
    pisze:

> [...]
    > ---
    > Ja też daję. Ty nie dajesz, z czytaniem.
    Tłumaczą ci jak najgorszemu lamerowi, a ty się tępo stawiasz.
    Ty nie jesteś Noe Bat tylko Noe Badziew.

    --
    Jotte