PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Karany] Praca w sektorze IT

  • 51. Data: 2008-12-03 20:34:33
    Temat: Re: Praca w sektorze IT
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > Wszystkich używałem samodzielnie i żaden poza OE nie ma problemów z
    > cytowaniem w QP. Dla Twoej informacji - OE obsługuje format-flowed.
    > Magia kurde, nie?
    >
    > Zresztą - mój to problem?

    No chyba twój, przecież nie mój

  • 52. Data: 2008-12-03 20:46:52
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    Noe Bat pisze:
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > No chyba twój, przecież nie mój

    Zacznie być Twój jak się ludziom przestanie chcieć Ciebie uświadamiać,
    żebyś sobie porządnie czytnik ustawił, tylko zaczną oznaczać Twoje posty
    jako czytane bez ich czytania. Ja już Twoje posty omijam, a ten wątek
    czytam tylko z ciekawości.

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej

  • 53. Data: 2008-12-03 20:49:49
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-12-03, Noe Bat <n...@o...pl> wrote:

    [...]

    > No chyba twój, przecież nie mój

    Wiesz po co było to ostatnie pytanie? Żeby sprawdzić czy jesteś trollem.
    Normalny użytkownik odniósłby się do merytorycznej części posta, która
    składała się z opisu błędu, listy czytników i innych informacji.
    Ty się skupiłeś na nieistotnym z punktu widzenia merytorycznego
    "mięsku". Pogratulować tak otwartego przyznania się do trolingu.

    KTHXBAI

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 54. Data: 2008-12-27 15:56:30
    Temat: Re: [Karany] Praca w sektorze IT
    Od: r...@p...onet.pl

    > Dostalem niedawno wyrok w zawieszeniu za pobicie i jestem
    > wlasnie na etapie szukania pracy.

    Jak bijesz, to najpierw się wylecz bo nie przejdziesz badań wstępnych i
    okresowych.

  • 55. Data: 2009-02-19 18:23:45
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Szymański" <l...@d...info>

> [...]
    > żebyś sobie porządnie czytnik ustawił, tylko zaczną oznaczać Twoje posty
    > jako czytane bez ich czytania. Ja już Twoje posty omijam, a ten wątek

    Mnie to nie przeszkadza

  • 56. Data: 2009-02-19 18:25:37
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

> [...]

    > Ty się skupiłeś na nieistotnym z punktu widzenia merytorycznego
    > "mięsku". Pogratulować tak otwartego przyznania się do trolingu.

    Myślisz , że ta grupa jest o ustawianiu czytników ???

  • 57. Data: 2009-02-19 18:35:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gnk873$k7k$1@achot.icm.edu.pl Noe Bat <n...@o...pl>
    pisze:

    > Myślisz , że ta grupa jest o ustawianiu czytników ???
    Jesteś prostak.
    On ci tak naprawdę mówi że masz prać skarpety, bo wchodzisz i śmierdzisz.
    Na każdej grupie.

    --
    Jotte

  • 58. Data: 2009-03-03 22:07:56
    Od: "b3ut" <b...@g...pl>

    Mój obecny pracodawca (duża korporacja IT) wymagał ode mnie dostarczenia
    zaświadczenia o niekaralności z krajowego rejestru karnego pod rygorem
    unieważnienia umowy.

  • 59. Data: 2009-03-04 05:34:26
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    b3ut pisze:
    > Mój obecny pracodawca (duża korporacja IT) wymagał ode mnie dostarczenia
    > zaświadczenia o niekaralności z krajowego rejestru karnego pod rygorem
    > unieważnienia umowy.

    A jakiś paragraf na to miał?