PracaGrupypl.praca.dyskusje › służba cywilna

  • 1. Data: 2008-11-21 18:43:10
    Temat: służba cywilna
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy Ktoś interesował się ofertami pracy zamieszczanymi
    na stronach urzędu służby cywilnej? mnie konkretnie
    intersuje to jak znaleść informację o kandydatach
    ubiegających się na dane stanowisko - ponoć jest ale ja
    nie umiem znaleść... znalazłem jakiś link gdzie podaje
    się numer oferty, ale po klilknięciu ok nie pokazują
    się żadne wartościowe informacje...

  • 2. Data: 2008-11-21 22:42:29
    Temat: Re: służba cywilna
    Od: Als <1...@1...pl>

    Dnia Fri, 21 Nov 2008 19:43:10 +0100, identyfikator: 20040501 napisał(a):

> [...]
    > nie umiem znaleść... znalazłem jakiś link gdzie podaje
    > się numer oferty, ale po klilknięciu ok nie pokazują

    Jeśli dobrze kojarzę, to takie informacje publikowane są bezpośrednio przez
    instytucje poszukujące pracownika (czyli szuka np. Urząd Skarbowy w Pcimiu,
    to informacje o kandydatach są na jego stronie, pomimo, że ogłoszenie mogło
    się ukazać na stronie urzędu służby cywilnej).

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

    Sam sobie świstakiem i sreberkiem.

  • 3. Data: 2008-11-22 06:23:10
    Od: g...@t...pl

    On 21 Lis, 12:43, "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>
    wrote:
> [...]
    > nie umiem znaleść... znalazłem jakiś link gdzie podaje
    > się numer oferty, ale po klilknięciu ok nie pokazują

    Wchodzisz na "listy kandydatów" http://ogloszenia.bip.kprm.gov.pl/pls/serwis/app.tes
    t_lista_kandydat_eo
    wybierasz konkretny urząd np Powiatowy Inspektorat weterynarii w
    Krakowie : http://ogloszenia.bip.kprm.gov.pl/pls/serwis/app.TES
    T_LISTA_KANDYDAT_EO
    a teraz konkretne ogłoszenie., i lista kandydatów i już....

    pozdrawiam
    pol_cia

  • 4. Data: 2008-11-22 12:32:54
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 21 Nov 2008 23:42:29 +0100, Als <1...@1...pl> wrote:

> [...]
    >to informacje o kandydatach są na jego stronie, pomimo, że ogłoszenie mogło
    >się ukazać na stronie urzędu służby cywilnej).
    Odpowiedz z centrum informacyjnego rzadu w tej sprawie dokladnie
    potwierdza to co napisales. Tzn jest obowiazek publikacji ogloszenia
    na stronie KPRM ale listy kandydatow publikuje urzad wylacznie w swoim
    BIP.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 5. Data: 2008-11-22 12:33:40
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 21 Nov 2008 19:43:10 +0100, "identyfikator: 20040501"
    <N...@o...eu> wrote:

    >czy Ktoś interesował się ofertami pracy zamieszczanymi
    >na stronach urzędu służby cywilnej?
    Zwroc przy okazji uwage ze USC juz nie istnieje. Jego zadania przejela
    KPRM.

    WAM