PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(

  • 70. Data: 2002-12-02 13:38:55
    Temat: Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On 20 Nov 2002 17:43:44 -0800, n...@p...ninka.net (Nina M.
    Miller) wrote:

    >jak pracujesz na etacie w safeway (taka ichniejsza siec superarketow)
    >to nie spodziewaj sie ze dostaniesz wiecej jak $20 000 rocznie.

    Hmm... chciałbym pracować w takim supermarkecie gdzie zarabia się 20k$
    rocznie. W Polsce masz szanse na c.a. 12 tys. PLN (około 3k$) rocznie.
    Nie powiesz mi że koszty utrzymania (mieszkanie, jedzenie itp.) są
    blisko 7x większe niż w Polsce i kwoty te są porównywalne.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 72. Data: 2002-12-02 13:38:56
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Sun, 24 Nov 2002 09:12:57 +0100, Grendel <p...@o...pl> wrote:

    >2x ? przejedź się do Edynburga ;-> ta sama butelka wody mineralnej,
    >kupiona w markecie kosztuje 49 pensów, w sklepie u hindusa - 99pensów,
    >a wlana do szklanki w PizzaHut - 1.99funta ;-)...

    Eee tam - Warszawa:
    - woda mineralne kupiona w markecie - 0.99 PLN
    - ta sama woda w Pizza Hut - 3.49 PLN
    - ta sama woda w kanjpie na Starym Mieście - 6 PLN.

  • 73. Data: 2002-12-02 23:26:58
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    jerzu <j...@i...pl> writes:

    > W USA to, w USA tamto... ale my tu mówimy o Polsce. A to co zostało
    > wcześniej zacytowane to nic innego jak zapowiedź łamania _polskiego_
    > prawa pracy.

    to znaczy co konkretnie?

    moze sie myle, ale tam bylo zdanie tylko "jesli oczekujesz..." etc -
    co w skrocie odczytalam 'jesli oczekujesz pracy na etat".

    oprocz pracy na etat sa jeszcze inne formy zatrudnienia, jak umowa o
    dzielo i umowa zlecenie. o ile wiem, tam pojecia "nadgodzin" nie ma.

    to jak to z tym jest?
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 74. Data: 2002-12-02 23:38:57
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    jerzu <j...@i...pl> writes:

    > Eee tam - Warszawa:
    > - woda mineralne kupiona w markecie - 0.99 PLN

    dolina krzemowa: ta sama woda, nawet nie mineralna $1.30 -$2
    (w zaleznosci od sklepu)

    nijak nie wychodzi taniej niz w polsce.
    trzy bulki typu kajzerka - dolar.

  • 75. Data: 2002-12-03 16:52:07
    Od: GL <p...@o...pl>

    On Mon, 25 Nov 2002 08:05:33 +0100, "mer" <b...@n...pl> wrote:

    >Nie znam języka w którym tworzy sie skróty dając na pierwszym miejscu rzeczownik.
    >Jeżeli jednak chciałeś napisać "generał sztabowy" to zwracam honor.

    sztabgen to skrót od SztabGeneralny (po przeczytaniu spalić, tudzież
    wybić dziurę w monitorze ;-)))...

    GL

  • 76. Data: 2002-12-03 18:08:10
    Od: "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl>

    > Nie wiem gdzie ten dom ale _segment_ 320 m.kw. na Ursynowie stojący na
    > działce 500 metrów kosztuje w stanie surowym c.a. 300 tys. PLN - czyli
    > około 75 tys. euro. A gdzie jeszcze wykończenie w wysokim
    > standardzie??

    Hmm, nie wiem czemu koniecznie musisz zaprzeczac faktom, ktore zreszta tak
    bardzo nie odbiegaja od Twoich warunkow biorac pod uwage troche szczegolow:
    1) napisane 'pod Warszawa'
    2) 320m kw. to duzy dom, pisalam o domie wiekszym od zwyczajnego, 2.5
    sypialniowego domu (to jest ok. 180m kw.). Prawie 2x wiekszy dom, prawie 2x
    wieksze koszta. Nikt tu wczesniej nie wspominal o
    rezydencjach/willach/palacach z marmurami, basenami itp.
    3) to koszt wybudowania, nie zlecenia tego firmie ale szukanie specjalistow
    do poszczegolnych etapow i ich nadzorowanie - czyli wiele roboczogodzin
    wlasciciela. Normalnie cena zakupu musi byc duzo wieksza. Do tego dom
    budowany dla siebie, wiec materialy tylko lepszej jakosci.