PracaGrupypl.praca.dyskusje › LUDZIE NIE DAJCIE SIE NABRAĆ!!!! LOTERIA WIZOWA I "BIURA EMIGRACYJNE"

  • 1. Data: 2002-11-19 21:24:49
    Temat: LUDZIE NIE DAJCIE SIE NABRAĆ!!!! LOTERIA WIZOWA I "BIURA EMIGRACYJNE"
    Od: a...@p...onet.pl

    APELUJĘ DO WSZYSTKICH, którzy mają zamiar kiedykolwiek wziąć udział w loterii
    wizowej do USA w tym roku termin nadsyłania aplikacji juz sie zakończył ale...
    No właśnie!!! Okazuje się że te wszystkie biura pośredniczące w wysyłaniu
    aplikacji na loterię, szumnie nazywające siebie Centrami Emigracyjnymi (sa one
    w każdym większym mieście), TO LIPA i ZDZIERSTO!!!
    Ja rozumiem że każdy chce z czegoś żyć ale to co robią te instytucje to ROZBÓJ
    W BIAŁY DZIEŃ!!!!
    Za wysłanie podania, które mówiąc szczerze sama zrobiłabym na komputerze, biorą
    od nieuświadomionego klienta 100zł (wiem bo TAM BYŁAM!!!)a tak naprawdę koszty
    jakie ponosza to jedynie koszt znaczka pocztowego do USA a i tak jak sądzę
    ładują je do wspólnej paczki więc to poprostu dla nich grosze!!!!
    Instytucje te żerują na NIESWIADOMOŚCI I NAIWNOŚCI ludzi, którzy sądzą iż takie
    biura maja jakiś REALNY ZWIĄZEK Z AMBASADA STANÓW ZJEDNOCZONYCH I JĄ
    REPREZENTUJĄ!!!
    Otóż JESTEŚCIE W BŁEDZIE!!!AMBASADA USA NIE BIERZE ANI GROSZA ZA WCIĄGNIĘCIE NA
    LISTĘ LOTERYJNA I PRZYJĘCIE APLIKACJI - WŁASNIE NA TYM CAŁA RZECZ POLEGA .
    W takim razie z prawnego punktu widzenia "biura emigracyjne" tego rodzaju
    popełniają przestępstwo, gdyz zarabiają na czymś co tak na prawde jest
    DARMOWE!!!
    NIE WIEM DLACZEGO NIKT DO TEJ PORY JESZCZE TEGO NIE NAGŁOŚNIŁ ale dla mnie to
    KRYMINAŁ!
    PODANIE NA LOTERIĘ WIZOWA KAŻDY MOŻE SPORZĄDZIC SAM WYSTARCZY KAWAŁEK KOMPUTERA
    I ZDJĘCIE oraz BEZPOŚREDNI ADRES DO AMBASADY USA a nie do biura "X" "Y"
    czy "Z". No chyba że ktos lubi wyrzucac pieniądze w błoto.
    Pisze o tym bo sprawa ta mnie złości i niepokoi a nikt sie do tej pory jescze
    tym nie zainteresował.
    Tym, którzy mi nie wierzą polecam oficjalną strone internetową
    www.usinfo.pl.
    Pozdrawiam wszystkich ;-)
    Aim

  • 2. Data: 2002-11-19 21:40:38
    Od: "Aurore" <a...@h...pl>

    [cut]

    W pelni sie z Toba zgadzam. Tez trafilam pod takie adresy internetowe, na
    dodatek jesli nie zlecalo sie im wniosku, to informowali np. ze podanie
    nalezy wyslac listem poleconym, albo kurierem:(
    Coz, tym podobne firmy bazuja na ludzkich marzeniach, i checi "wyreczenia"
    za slone pieniadze, poza tym mam watpliwosci, ze one wogole wysylaja podania
    na loterie.
    Life is brutal.
    CIEKAWOSTKA: Ambasada USA w Warszawie, tez nie jest lepsza. 3 tygodnie przed
    uplywem terminu przesylania podan, skierowalam do nich pewne zapytanie
    dotyczace formularza, co prawda e-mail'em.
    Pewnie gdybym zatytulowana mail'a "Hello:-) I'm Bin Laden" odpowiedz bylaby
    natychmiastowa, a moze CBŚ albo FBI zjawiloby sie u mnie <hahaha>,
    Odpowiedzieli mi po terminie oczywiscie: "przykro nam, niestety termin
    skladania podan juz minal, zapraszamy w przyszlym roku".
    Na szczescie ja wyslalam w terminie, I hope so:-) bo na tyle sobie
    poradzilam, choc dziwie sie, ze nie ma ujednoliconego wzoru formularza.

    pozdrawiam
    howuser&userid=5835360

  • 3. Data: 2002-11-19 22:00:54
    Od: "Tomasz Wasiuk" <T...@a...waw.pl>

    [..]
> [...]
    [..]
    > NIE WIEM DLACZEGO NIKT DO TEJ PORY JESZCZE TEGO NIE NAGŁOŚNIŁ ale dla mnie

    Cześć, chyba nie musisz tak się gorączkować.... :-)
    przecież nikt nie _każe_ ludziom korzystać z usług takich biur.

    Zauważ:
    można wypełnić pracowicie samemu PIT ogryzając ołówek :-), albo....
    można samemu umyć samochód, albo....
    można samemu sklecić bazkę w Access'ie, albo.. itd.

    to jest podobna wg mnie sytuacja...

    pozdrawiam
    T.

  • 4. Data: 2002-11-19 22:25:24
    Od: "Lord Wolf" <w...@t...pl>

    Przeciez wystarczy przeczytac na oficjalnej stronie zielonej karty ze nie
    korzysta się z pośrednictwa osób czy firm - więc o co chodzi? Czy wy kurwa
    ludzie nie umiecie czytać? Wiadomo ze te wszytkie firmy to naciągacze które
    nic wam nie załatwią tylko zedrą szmal.

    Jak sama nazwa wskazuje to jest LOTERIA. Nie kupicie sobie szczęścia. Trzeba
    je miec.

    Lord Wolf

  • 5. Data: 2002-11-19 23:39:06
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    firmy posredniczace w roznych sprawach prawnych a taka napewno jest zlozenie
    aplikacji to zadna nowosc , przynajmniej na swiecie
    inna sprawa , ze firmy te nie zawsze dzialaja zgodnie z prawem lub na
    granicy prawa (zreszta nie tylko polskie ale przede wszystkim polskie)
    sam wiele razy zaobserwowalem jawne lamanie prawa w tego typu dzialalnosci
    ale nie za bardzo jest gdzie sie z tym zwrocic ,przeciez nie bede tracil
    czasu i pieniedzy zeby " uzdrawiac swiat"
    zreszta spowodowanie zamkniecia jednej firmy nie rozwiazuje problemu bo na
    jej miejsce powstanie kilka nastepnych
    jedynym wyjsciem , jak mysle, jest wyzbycie sie naiwnosci
    zreszta w dobie internetu uzyskanie informacji na ten temat jest dziecinnie
    proste

    pozdr
    Dante

  • 6. Data: 2002-11-20 07:29:13
    Od: "mer" <b...@n...pl>

> [...]
    > I ZDJĘCIE oraz BEZPOŚREDNI ADRES DO AMBASADY USA a nie do biura "X" "Y"

    APELUJĘ DO WSZYSTKICH, którzy zamierzają kupić kiełbasę w sklepie, TO LIPA I
    ZDZIERSTWO!!!
    Naprawde możecie kupić bezpośrednio w rzeźni bez ich POTWORNEJ marży.
    NIE WIEM DLACZEGO NIKT DO TEJ PORY JESZCZE TEGO NIE NAGŁOŚNIŁ ale dla mnie to
    KRYMINAŁ!

    Kobieta chyba obudziła sie po 14 latach.
    Przypominają mi się wpisy do książek życzeń i zażaleń w latach 1989/1990, kiedy to
    oburzone baby
    pisały: "Jak tak może być, że w jednym sklepie jest pasztetowa po np. po 1500 a w
    innym po 1600 i
    skąd ona ma wiedzieć ile ona naprawde kosztuje!"

    mer

  • 7. Data: 2002-11-20 08:21:07
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mer" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > mer
    >
    > No faktycznie rewelacja ;-) Gospodarka wolnorynkowa ma taką piękną cechę
    że mogą się tu dorobić wszyscy którzy odrobinę myslą a sprzedawanie ludziom
    ich własnego czasu to niezły interes a wszyscy którzy to robią nie są teraz
    bezrobotni ;-)))
    Ja żyję z tego do kilku lat i teraz siedzę w kapciach i szlafroku a kasa
    płynie
    Ania

  • 8. Data: 2002-11-20 11:10:56
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > PODANIE NA LOTERIĘ WIZOWA KAŻDY MOŻE SPORZĄDZIC SAM WYSTARCZY KAWAŁEK
    KOMPUTERA
    > I ZDJĘCIE oraz BEZPOŚREDNI ADRES DO AMBASADY USA a nie do biura "X" "Y"
    > czy "Z".

    Nie musisz miec nawet kawalka kompa. Wystarczy zwykla kartka i dlugopis.
    Wazniejsze jest to ze powodem odrzucenia moze byc wszystko (nie ten format
    koperty, brak podpisow recznych w odpowiednich miejscach, nie ten format
    zdjec, zdjecia przyklejone a nie przymocowane tasma klejaca(!) wreszcie
    niepoprawnie wypelnione pola lub brak tych pol).

    MarP

  • 9. Data: 2002-11-21 18:01:19
    Od: a...@p...onet.pl

    No własnie! A może pozwolic ludziom niech się ciesza że cos sobie moga kupić za
    te pare złotych, choc właśnie ich okradzino...
    Aim

  • 10. Data: 2002-11-21 18:05:00
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    a w innym po 1600 i
    > skąd ona ma wiedzieć ile ona naprawde kosztuje!"

    dzieki za słowa otuchy!!! gwoli wyjasnienia: DLA MNIE NCIAGACTWO TO TEŻ NIE
    NOWOŚĆ ale POWSZECHNIE ZNANE I SZANOWANE firmy, których nigdy bym o to nie
    podejrzewała. To nie są jakieś podejrzane interesy dziwnej maści, które
    ogłaszają się w internecie czy podaja tylko adres skrytki pocztowej ale
    instytucje, do których ludzie od dawna maja zaufanie. Podac przykład? Ano jedna
    z najbardziej znanych na śląsku firm specjalizujących się w wyjazdach
    studenckich INDEX mieszczaca sie w centrum Katowic. A odkrycia to ja żadnego
    nie zrobiłam bo juz troche żyje na tym swiecie