PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w USA ?

  • 1. Data: 2002-11-19 20:39:30
    Temat: Praca w USA ?
    Od: "Łukasz" <b...@o...pl>

    Witam !

    Chcialem sie zapytac o opinie zwiazane z wyjazdami do USA dla studentow.
    Chcialbym w przyszle wakacje wyjechac ale nie wiem z ktorej oferty
    skorzystac ? Nie chce byc zrobiony w przyslowiowego "balona" ! Rozgladalem
    sie troche za wyjazdami w roznych biurach i tak:
    gdybym chcial jechac w programie WORKA and TRAVEL to calkowity koszt takiego
    wyjazdu to ok 6000 zl, mam nawet jedna firme sprawdzona z ktorej uslug
    korzystal moj kolega i byl zadowolony, ale znalazlem jeszcze cos takiego jak
    RESORT AMERICA w Wawie, gdzie koszt wyjazdu to ok2500zl co w porownaniu z
    6tys jest wielka roznica. W tym programie to pracodawcy oplacaja wiekszosc
    oplat (w tym bilety) ! No ale skoro jest taka roznica cenowa to wydaje sie
    podajrzane ?
    Sam nie wiem prosze o jakies wskazowki, rady, skad pojechac etc. Napewno na
    grupie jest wiele osob ktore moglby sie podzielic swoimi opiniami i
    doswiadczeniami !

    Z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich !
    Lukasz

  • 2. Data: 2002-11-20 11:08:37
    Temat: Re: Praca w USA ?
    Od: "Łukasz" <b...@o...pl>

    czyzby ta grupa nie byla zwiazana z tym o co pytam ?