PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(

  • 61. Data: 2002-11-24 15:44:47
    Temat: Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    Od: Grendel <p...@o...pl>

    On Sun, 24 Nov 2002 16:30:02 +0100, "mer" <b...@n...pl> wrote:

    > =======
    >chyba raczej "gensztabu"

    czemu?

  • 62. Data: 2002-11-25 07:05:33
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    > czemu?

    Nie znam języka w którym tworzy sie skróty dając na pierwszym miejscu rzeczownik.
    Jeżeli jednak chciałeś napisać "generał sztabowy" to zwracam honor.

    mer

  • 63. Data: 2002-11-25 08:50:51
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl>

    > Normalnie, tak jak w innych krajach. Sprzedajesz mieszkanie/dom i kupujesz
    > innym miescie. Jesli wynajmujesz to nawet prosciej...

    Jak sprzedać mieszkanie komunalne?
    I przenieść się z poważnie chorą matką (wymagającą opieki, specjalistycznych
    badań itd) do obcego miasta, gdzie nikt mnie nie zamelduje i mama nie będzie
    mogła nawet udać się do lekarza. Gratuluję intelektu.

    R.

  • 64. Data: 2002-11-26 15:05:19
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Mon, 25 Nov 2002 09:50:51 +0100, "Yonnie" <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    >badań itd) do obcego miasta, gdzie nikt mnie nie zamelduje i mama nie będzie
    >mogła nawet udać się do lekarza. Gratuluję intelektu.

    Tutaj to chyba przesadzasz. Nie zyjemy w Chinach. Przepowadzki do innych miast
    nie sa zabronione. I nikt nie musi cie meldowac, sama sie musisz zameldowac tam
    gdzie mieszkasz. Czy twoi rodzice (i dziadkowie) urodzili sie tam gdzie
    aktualnie mieszkasz?
    Mam wielu znajomych, ktorzy wyjechali za praca z Wroclawia do Warszawy i,
    wyobraz sobie, nie jezdza do lekarza do Wroclawia...

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 65. Data: 2002-11-26 15:32:36
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl>

> [...]
    > Mam wielu znajomych, ktorzy wyjechali za praca z Wroclawia do Warszawy i,
    > wyobraz sobie, nie jezdza do lekarza do Wroclawia...

    Czytaj uważnie. Mieszkam w mieszkaniu komunalnym, czy wiesz co to jest?
    Mam poważnie chorą mamę wymagającą stałej opieki lekarskiej, czy wiesz co to
    oznacza?
    Czy Ty jesteś nastolatkiem, który jeszcze nigdy nie była na własnym
    garnuszku?

    R.

  • 66. Data: 2002-11-27 13:44:34
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > Swoja droga tez jestem informatykiem i jakos sobie nie przypominam by moi
    > znajomi zarabiali mniej niz 60.000 PLN rocznie... i to w przypadku
    zwyklych
    > adminow. Poza tym specjalisci (przynajmniej tych ktorych znam - ze mna
    > wlacznie) nie schodzimy od kilku lat z poziomu 120.000-200.000 PLN
    rocznie.
    > Uprzedzajac pytania - praca w W-wie w duzej zachodniej firmie z sektora
    > finansowego.

    ale to chyba jakimś szefem \ dyr. IT tam jesteś 200 kPLN - ładny pieniądz !
    M.

  • 67. Data: 2002-11-28 03:46:29
    Od: "Robiz" <w...@b...spamu.poczta.onet.pl>

    > ale to chyba jakimś szefem \ dyr. IT tam jesteś 200 kPLN - ładny
    > pieniądz ! M.

    Do 200k PLN z premia roczna. Dyrektor ma znacznie wiecej.

    PZDR;

  • 69. Data: 2002-12-02 13:38:55
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Sun, 24 Nov 2002 00:37:01 +0000 (UTC), "Gosc A"
    <u...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Wybudowanie wiekszego domu pod Warszawa (wykoczony na wysoki standard)
    >kosztuje 100 tys euro. To tegoroczny fakt.

    Nie wiem gdzie ten dom ale _segment_ 320 m.kw. na Ursynowie stojący na
    działce 500 metrów kosztuje w stanie surowym c.a. 300 tys. PLN - czyli
    około 75 tys. euro. A gdzie jeszcze wykończenie w wysokim
    standardzie??

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 68. Data: 2002-12-02 13:38:55
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On 19 Nov 2002 19:42:30 -0800, n...@p...ninka.net (Nina M.
    Miller) wrote:

    >no co sie dziwisz.
    >w usa na przyklad nie ma czegos takiego jak "placa za nadgodziny".

    W USA to, w USA tamto... ale my tu mówimy o Polsce. A to co zostało
    wcześniej zacytowane to nic innego jak zapowiedź łamania _polskiego_
    prawa pracy.

  • 71. Data: 2002-12-02 13:38:55
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On 22 Nov 2002 13:24:08 -0800, n...@p...ninka.net (Nina M.
    Miller) wrote:

    >przepraszam, ale mam znajomych w warszawie; wynajmuja kawalerki i
    >owszem placa 1000-1200 ale w ZLOTOWKACH a nie dolarach.

    Ile metrów kwadratowych ma ta kawalerka w USA a ile w Warszawie??