PracaGrupypl.praca.dyskusjeKanadyjski Instytut Zarzadzania :( › Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    From: "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    Date: Tue, 3 Dec 2002 18:08:10 +0000 (UTC)

    > Nie wiem gdzie ten dom ale _segment_ 320 m.kw. na Ursynowie stojący na
    > działce 500 metrów kosztuje w stanie surowym c.a. 300 tys. PLN - czyli
    > około 75 tys. euro. A gdzie jeszcze wykończenie w wysokim
    > standardzie??

    Hmm, nie wiem czemu koniecznie musisz zaprzeczac faktom, ktore zreszta tak
    bardzo nie odbiegaja od Twoich warunkow biorac pod uwage troche szczegolow:
    1) napisane 'pod Warszawa'
    2) 320m kw. to duzy dom, pisalam o domie wiekszym od zwyczajnego, 2.5
    sypialniowego domu (to jest ok. 180m kw.). Prawie 2x wiekszy dom, prawie 2x
    wieksze koszta. Nikt tu wczesniej nie wspominal o
    rezydencjach/willach/palacach z marmurami, basenami itp.
    3) to koszt wybudowania, nie zlecenia tego firmie ale szukanie specjalistow
    do poszczegolnych etapow i ich nadzorowanie - czyli wiele roboczogodzin
    wlasciciela. Normalnie cena zakupu musi byc duzo wieksza. Do tego dom
    budowany dla siebie, wiec materialy tylko lepszej jakosci.