PracaGrupypl.praca.dyskusjeKanadyjski Instytut Zarzadzania :( › Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
  • Data: 2002-11-20 22:52:04
    Temat: Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    Od: flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grendel wrote:

    > Wiesz, to trochę inaczej, moim zdaniem. Kiedy firma się rozkręca (albo
    > jest w tarapatach finansowych), pracownik powinien godzić się na
    > dłuższą pracę za te same pieniądze, jeśli jest perspektywa, iż jego
    > praca przyczyni się do wyjścia firmy na prostą (a więc także
    > utrzymania etatu, na którym pracownik się znajduje). Tyle teoria.
    > W praktyce, dłuższe godziny pracy nie mają najmniejszego sensu -
    > wynikają albo ze złej organizacji pracy firmy, czy wręcz - braku
    > zielonego pojęcia o organizacji pracy.

    No, ta firma raczej sie nie rozkreca, bo na swojej stronie informuje o
    zmianie lokalu. Po drugie - jest to firma szkoleniowa - moze nie wszyscy
    o tym wiedza, ale tego typu firmy maja bardzo wysokie ceny za swoje uslugi.

    > Normalne... skąd ja to znam - w czasie pracy rób 1000 innych rzeczy,
    > bo nie będziemy zatrudniać innej osoby do tego, a to za co ci płacimy,
    > zrobisz w domu, na swoim komputerze i na swój koszt.

    Ja tak robilem przez kilka lat - w koncu nie widzac konca tej zabawie,
    sam sobie dalem kopa w d... . Fakt jestem berobotny, ale chyba nie
    zaluje swojej decyzji. Co najzabawniejsze byla to jedna z firm
    wybieranych przez studentow jako Pracodawca Roku ;) - o innych perelkach
    z tej listy tez mozna cos niecos powiedziec ;).

    A OT - jezeli w KIZ jest tak pieknie, to sorry - mialem odruch
    bezwarunkowy. Ale naprawde nie lubie takich tekstow jak na ich stronach.
    Za duzo widzialem ludzi nadrabiajacych wlasna malosc/strach takimi
    tekstami - to na pewno nie jest styl zarzadzania propagowany przez
    wspolczesna nauke (chyba, ze wojskowosci).

    Flyer