PracaGrupypl.praca.dyskusjeKanadyjski Instytut Zarzadzania :( › Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
  • Data: 2002-11-20 12:08:11
    Temat: Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    Od: "Astucci" <A...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli nie masz? Uwierz mi ze jest roznica czy brakuje ci pieniedzy na nowa
    > plyte Ich Troje czy na rachunek za prad.

    > Ja absolutnie NIE - chyba ze bym byl wspolwlascicielem.
    > Moj s.p. Dziadek zwykl mawiac "Jak sie nie ma miedzi to sie w domu
    siedzi".
    > Parafrazujac: "Jak sie nie ma na wyplate to sie ludzi nie zatrudnia".
    > Moze jestem juz zgorzknialy mimo dopiero 27 lat zycia :-) ale uwazam ze
    > istnieje zawsze wyrazny podzial na "ich" (wlascicieli, dyrektorow) i "nas"
    > (pracownikow), a interesy tych grup sa tak naprawde rozbierzne, a czasami
> [...]

    Za mieszkanie pewnie płacę więcej niż ty zarabiasz (w sumie to płacę nawet
    więcej niż sam zarabiam ;)
    i czasem się zdarza że mi na żarcie brakuje, więc dobrze wiem o czym mówisz.
    Natomiast to co piszesz ma sens w momencie kiedy zatrudniasz ludzi... jak
    już masz firmę z pracownikami,
    a roboty zaczyna braknąć, to pozostaje Ci tylko ich wykopać :)
    Przepraszam ale ja wolę zarobić mniej... ale zarobić :)
    A co pracodawców, to ja nim nie chcę zostać, póki co ;)
    Jak mam się użerać z takimi pracownikami jak Ty (mam nadzieję że bez
    obrazy), to wolę sobie być już tym pracobiorcą ;))

    Pozdrw.