PracaGrupypl.praca.dyskusjeKanadyjski Instytut Zarzadzania :( › Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
  • Data: 2002-11-20 11:33:35
    Temat: Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Nieważne czy masz rodzinę czy mieszkanie na utrzymaniu. Pieniędzy potrzebują
    >wszyscy.

    Czyli nie masz? Uwierz mi ze jest roznica czy brakuje ci pieniedzy na nowa
    plyte Ich Troje czy na rachunek za prad.

    >Ja wolę pomóc swojemu pracodawcy nawet swoim kosztem, bo wiem że dzięki temu
    >oboje zyskamy.

    Ja absolutnie NIE - chyba ze bym byl wspolwlascicielem.
    Moj s.p. Dziadek zwykl mawiac "Jak sie nie ma miedzi to sie w domu siedzi".
    Parafrazujac: "Jak sie nie ma na wyplate to sie ludzi nie zatrudnia".
    Moze jestem juz zgorzknialy mimo dopiero 27 lat zycia :-) ale uwazam ze
    istnieje zawsze wyrazny podzial na "ich" (wlascicieli, dyrektorow) i "nas"
    (pracownikow), a interesy tych grup sa tak naprawde rozbierzne, a czasami
    wrecz sprzeczne.

    Oczywiscie przewaga jest zawsze po "ich" stronie ale "jesli ktos cie dyma to
    nie znaczy ze sam masz sie pochylac" (to powiedzonko to juz moje ;-) )
    Pzdr,
    TRS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl