PracaGrupypl.praca.dyskusjeKanadyjski Instytut Zarzadzania :( › Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
  • Data: 2002-11-20 09:02:27
    Temat: Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    Od: "Astucci" <A...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pewnie niejedna osoba z was chciałaby tam pracować.
    Fakt, to co mają na stronie, brzmi jak slogany z reklamy szamponów ;) (nie
    obrażająć kolegów któzy to robili)
    ale jak już tam się pracuje to nie ma na co narzekać.
    Zresztą może już czas zmienić stosunek do pracy. Ja sam będąc zatrudniony na
    etat,
    zaczynam się zastanawiać z jakiego tytułu ponoszę takie koszty.
    I co smieszniejsze, im więcej zarabiam tym mniej mi pasuje fakt, że państwo
    okrada mnie
    w taki fajny i przemyślny sposób.
    I wcale nie dziwię się pracodawcom, którzy wywalają mnie na urlop bezpłatny,
    żeby po dwóch miesiącach (takiego urlopu) mieć moją jedną pensję do przodu.
    Tak więc jak nie masz roboty to staraj się tam dostać... żałować na pewno ie
    będziesz...
    a jak nie chce Ci sie pracować to idź do pośredniaka... może dostaniesz się
    na jakieś
    roboty interwencyjne, zamiatanie trawników, bądź tym podobne.. tam się
    pracuje w danych godzinach
    (chociaż też nie wiem czy na etacie ;)

    Pozdrówka