PracaGrupypl.praca.dyskusjeJuz nie potrzeba informatykow › Re: Juz nie potrzeba informatykow
    From: "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Juz nie potrzeba informatykow
    Date: Tue, 9 Apr 2002 21:43:07 +0200

    > Czlowieku ale w wieku 15lat to tys ciagle jeszcze chcial zostac
    > strazakiem i byles jeszcze krancowo nieodpowiedzialnym osobnikiem o
    > wysokim mniemaniu o sobie. Powiedz mi wiec ilu z was w tym wieku
    > wiedzialo co bedzie robic w wieku 23 lat?

    ja akurat w 7 klasie podstawowki zdecydowalem (to moze troche za mocne
    stwierdzenie, ale zaciekawilo mnie to mocno) ze bede podazal w kierunku IT
    (raz ze komputery to byla dla mnie rozrywka, dwa ze wtedy zaczynalo sie
    mowic, ze informatyka to przyszlosc), ale fakt niektorzy koncza LO i nadal
    nie wiedza co by chcieli robic.

    > LO jest to jakas przechowalnia zwlaszcza na profilu ogolnym ale jak
    > sie ktos nie potrafi zdecydowac to niech przynajmniej bedzie mial
    > szanse zdecydowac po 4 latach.

    no i to jest silny argument, ale LO (czy ogolniej szkoly srednie) mozna by
    zreorganizowac w taki sposob, zeby kazdy mogl wybierac sobie przedmioty,
    wtedy moglby sprobowac wszystkiego po trochu, moglby juz sie wstepnie
    kierunkowac i nie zmuszano by go do nauki czegos czego zupelnie nie trawi
    czy nie ma do tego predyspozycji (bo takie postepowanie przymuszania
    najbardziej zniecheca do nauki).

    PS. Strazakiem to nigdy nie chcialem byc :-) bardziej policjantem - co
    zreszta nadal moge zrealizowac, moze nie jako operacyjny, ale pracownik
    techniczy.

    --
    Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl - ICQ 4289653