PracaGrupypl.praca.dyskusjeJuz nie potrzeba informatykow › Re: Juz nie potrzeba informatykow
  • Data: 2002-04-11 09:27:03
    Temat: Re: Juz nie potrzeba informatykow
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem informatykiem z Poznania z około 6-letnim stażem, w tym większosci w
    > sektorze bankowym, straciłem pracę miesiąc temu. Wyslałem kupę CV i listów
    > motywacyjnych. Częśc CV rozniosłem osobiście.
    > Niestety jak dotąt nic, żadnej odpowiedzi .. I co? Może powinienem zmienić
    > zawód?W USA podobno ludzie zmieniaja zawod nawet i trzy razy w ciagu kariery
    zawodowej.
    Wydaje mi sie, ze w ramach szeroko pojetej informatyki trzeba niestety byc
    bardziej uniwersalnym. Wascy specjalisci w kazdym zawodzie maja nieciekawie.
    np bazodanowiec lub analityk jednoczesnie bedacy ekonomista interpretujacym
    trendy, ma wieksze szanse niz czlowiek wylacznie przerzucajacy dane..nawet
    kosztem niewykorzystania pelnego potencjalu wiedzy z baz danych.

    Ogolnie istotne chyba jest, ze fachowcy z dziedzin nieinformatycznych, w coraz
    wiekszym stopniu i szerszym zakresie posluguja sie narzedziami dajacymi podobny
    efekt jak te, ktore pare lat temu byli w stanie obslugiwac wykwalifikowani
    informatycy.

    Jesli jestes mlody i chlonny..czemu nie...drugi zawod jak najbardziej sie
    przyda, a w przyszlosci w razie powrotu do podstawowej specjalizacji, moze
    pozostawic przydatne doswiadczenia i wiedze.

    Pozdrawiam
    Krzysztof