PracaGrupypl.praca.dyskusjeJuz nie potrzeba informatykow › Re: Juz nie potrzeba informatykow
  • Data: 2002-04-10 19:58:22
    Temat: Re: Juz nie potrzeba informatykow
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Efro" <w...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:a8vf9o$70g$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Ale fakt jest faktem ze poziom nauczania i zakres wiedzy w LO jest
    mizerny,
    > mozna by spokojnie uczyc tego co ucza w 2 w jeden rok, oczywiscie
    > zwiekszajac ilosc godzin. Ja jedynie co pamietam z LO to nudy i zenujaco
    > niski poziom nauczycieli.
    >
    > Fakt jest jendka faktem ze nie chodzilem do zadnego elitarnego LO, wiec
    nie
    > moge sie podzielic informacjami na ich temat.

    Albo od moich czasow strasznie sie zmienilo, albo chodziles do naprawde
    jakiego baardzo kiepskiego, albo jestes geniuszem. Ja tam pamietam, ze nigdy
    nie bylo tak, zebym nie musial wkuwac.
    I nigdy bym nie sugerowal, ze moglem skonczyc w rok. A najglupszy chyab nie
    bylem ( wstep bez egzaminu na informatyke ).

    --
    Jacek