PracaGrupypl.praca.dyskusjeJuz nie potrzeba informatykow › Re: Juz nie potrzeba informatykow
  • Data: 2002-04-10 23:40:09
    Temat: Re: Juz nie potrzeba informatykow
    Od: "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak moze okreslic uczenie sie tylko dla kasy ? I pozniej meczarnie w
    > nielubianej pracy ?

    Troche sie rozminelismy.
    Nie napisalem nigdzie o nielubianej pracy, wrecz przeciwnie, mialem to
    szczescie ze to co lubie jest moim zawodem i w LO sam sie odpowiednio
    kierunkowalem (na tyle na ile sie dalo) czyli uczylem sie tego co mi sie
    przyda, a minimalnym kosztem to co zbedne (niestety niekiedy te zbedne
    rzeczy potrafily niezle przymusic) - i to mnie tak boli. Bo teraz juz tego
    nie pamietam czy nie chce pamietac, jest mi to zupelnie zbedne.

    A ze dla kasy - tak, mam juz taki charakter, ale uczylem sie dobrze w
    podstawowce, LO, na studiach po to zeby dobrze zarabiac, a nie dla rozrywki
    czy samego uczenia, poprostu nie robie rzeczy bezcelowych.
    To ze umie X, Y, Z, nie daje mi satysfakcji jesli nie przeklada sie na $$$.

    --
    Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl - ICQ 4289653