PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jeszcze raz o pracy przez internet

  • 1. Data: 2002-10-12 07:17:56
    Temat: Jeszcze raz o pracy przez internet
    Od: "Aleksandra " <a...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Interesuje mnie praca przez internet, dostaję informacje od ludzi którzy niby
    tam pracują i wszystko jest ok. Może ktoś mnie uświadomi czy naprawdę można
    zarobić cos w internecie, czy są jakieś wiarygodne firmy, które naprawdę
    płacą.

  • 2. Data: 2002-10-12 09:20:45
    Temat: Re: Jeszcze raz o pracy przez internet
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Aleksandra " <a...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ao8ib4$644$1@news.gazeta.pl...
> [...]
    można
    > zarobić cos w internecie, czy są jakieś wiarygodne firmy, które naprawdę

    jeżeli masz na mysli klikanie/ogladanie reklam itp to daj sobie spokój....
    to jedno wielkie oszustwo....

    Natomiast "praca w internecie" nie różni się zasadniczo od normalnej...
    wystarczy [optymista nie? ;)] znalezc firme która Cię zatrudni w danym
    zawodzie na danym stanowisku i swoje obowiazki pozwoli wykonywać w domu a
    wyniki pracy przekazywać internetem.

    Można w ten sposób wykonywac całą masę zawodów.

    nie piszesz nic o swich kwalifikacjach wiec trudno coś konkretnego doradzić

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2002-10-13 12:24:02
    Od: "Alter" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> napisał w wiadomości
    :
[...]
    : --
    : Pozdrawiam
    : Piotr Żebrowski

    Wykorzystałem twoją opinie w sprawie pracy w internecie do rozbudzenia
    swojej inicjatywy w szukaniu pracy przez internet w wątku:

  • 4. Data: 2002-10-13 15:06:41
    Od: "plonker" <p...@p...onet.pl>

    > tam pracują i wszystko jest ok. Może ktoś mnie uświadomi czy naprawdę
    można

    chodzi ci o oferty jakie dostajesz typu:
    - czytanie raportow i wysylanie ich innym ludziom, za taki raport placisz
    niby 5$/szt?
    o to ci chodzi?
    to bajka