PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wiarygodne chałupnictwo

  • 1. Data: 2002-10-12 07:19:39
    Temat: Wiarygodne chałupnictwo
    Od: "Aleksandra " <a...@N...gazeta.pl>

    Ludzie, jeśli ktoś ma namiary na wiarygodne chałupnictwo, niech da znać.

  • 2. Data: 2002-10-13 13:15:47
    Temat: Re: Wiarygodne chałupnictwo
    Od: "Cezary Stypulkowski" <t...@s...tenbit.pl>

    Użytkownik "Aleksandra " <a...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ao8ieb$683$1@news.gazeta.pl...
    > Ludzie, jeśli ktoś ma namiary na wiarygodne chałupnictwo, niech da znać.
    > Pozdrawiam

    nie ma czegos takiego....
    chyba ze tez lubisz oszukiwac innych ludzi i w ten sposob zarabiac.....

    Czarek

  • 3. Data: 2002-10-13 13:36:50
    Od: "Alter" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Aleksandra " <a...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ao8ieb$683$1@news.gazeta.pl...
    : Ludzie, jeśli ktoś ma namiary na wiarygodne chałupnictwo, niech da znać.
    : Pozdrawiam

    "Wyślij 30 zł, to cię poinformujemy" - z reguły tak
    się zaczyna i kończy :)(:*

    *niepotrzebne skreślić dla pracodawcy i pracobiorcy

  • 4. Data: 2002-10-13 15:10:04
    Od: "plonker" <p...@p...onet.pl>

    > Ludzie, jeśli ktoś ma namiary na wiarygodne chałupnictwo, niech da znać.

    niestety takie cos nie istnieje moi znajomi sie dali na to nabrac :-(

    regeneracja kartidży do drukarek, skladanie dlugopisow, adresowanie to
    jedeno wielko oszustwo

    ja potrafie robic stronki www, moze ktos chcialby mi pomoc przy pisaniu na
    temat takich ogloszen, chcialbym taka strona informacyjna zrobic zeby ludzie
    nie padali ofiarami naciagaczy "chaupnikowych"

  • 5. Data: 2002-10-13 18:47:50
    Od: "Alter" <p...@t...pl>

    : : Ludzie, jeśli ktoś ma namiary na wiarygodne chałupnictwo, niech da znać.
    : : Pozdrawiam
    :
    : "Wyślij 30 zł, to cię poinformujemy" - z reguły tak
    : się zaczyna i kończy :)(:*
    :
    : *niepotrzebne skreślić dla pracodawcy i pracobiorcy

    Lepiej będzie: "pracodawcy" albo poprostu naciągacze.

  • 6. Data: 2002-10-14 01:28:55
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl>

    Bound with all the weight of all the words plonker p...@p...onet.pl
    tried to say...

    | regeneracja kartidży do drukarek, skladanie dlugopisow, adresowanie to
    | jedeno wielko oszustwo

    Moja kolezanka z grupa inwalidzka skladala dlugopisy i w ten sposob dorabiala.
    Musze przyznac, ze tylko o jednej takiej osobie "slyszalam".

    |chcialbym taka strona informacyjna zrobic zeby ludzie
    | nie padali ofiarami naciagaczy "chaupnikowych"

    To jest mysl...

    --
    Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
    Wywieszenie czegokolwiek w galerii już sakralizuje, choćby to było gó*no w puszce.

  • 7. Data: 2002-10-14 14:41:05
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "plonker" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ludzie
    > nie padali ofiarami naciagaczy "chaupnikowych"

    to zrob storne - informacje same sie znajda.

    --
    l...@s...pl

  • 8. Data: 2002-10-17 17:29:19
    Od: "Niesia" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Chyna" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Wobec tego polecam adres:
    http://www.pracawchacie.prv.pl/

    Ja tez bym chciala miec zajecie na jesienne wieczory i nie tylko, ale
    doprawdy... trudno sie nie zrazac :(