PracaGrupypl.praca.dyskusje › list motywacyjny

  • 1. Data: 2002-10-11 15:31:29
    Temat: list motywacyjny
    Od: "ark" <s...@w...pl>

    Moze to temat klasyka, ale interesuje mnie jak naprawde go pisac.
    Chodzi mi o Wasze Grupowicze doswadczenia.
    Ja pisalem juz nie jeden list motywacyjny na podstawie przykladow w jakie
    znalazlem na necie i nie wiem czy zrobilem to dobrze.
    W praktyce lepiej jest pisac jakos orginalnie?

    W ogole chcialbym sie dowiedzic co myslicie o pisaniu listu motywacyjnego
    nie na konkretna oferte pracy, tylko tak
    do pracodawcy myslac o ewentualnym przyszlym zatrudnieniu.

    Dziekuje serdecznie za odpowiedzi.
    --

    Pozdrawiam serdecznie ark

    ><> ><> /\///\/ "Chęć - 1000 sposobów, brak chęci - 1000 problemów"
    /\////\/ <>< <><

  • 2. Data: 2002-10-12 04:38:20
    Temat: Re: list motywacyjny
    Od: "Chris" <k...@t...net.pl>

> [...]
    > nie na konkretna oferte pracy, tylko tak
    > do pracodawcy myslac o ewentualnym przyszlym zatrudnieniu.

    list ma nie byc oryginalny, tylko ma brzmiec maksymalnie profesjonalnie,
    krotko, konkretnie, nie boj sie w nim uzywac tzw. power verbs :) a co do
    formy, to po prostu forma listu

    Chris

  • 3. Data: 2002-10-12 12:39:27
    Temat: J1
    Od: "Alex" <p...@m...elka.pw.edu.pl>

    hej wszystkim
    Mam zamiar wybrać sie do hameryki popracowac troszke i mam w związku z tym
    pytanko, czy ktoś osobiście starał sie o wize J1, czy orientujecie się jakie
    są szanse na jej dostanie i ile czasu przed planowanym wyjazdem należy sie o
    nia starac.

    Z góry dziekuje Alex