PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem zbulwersowany

  • 1. Data: 2005-05-19 20:44:57
    Temat: Jestem zbulwersowany
    Od: "Bogdan" <i...@i...pl>

    wejdzcie na adres podany w ogloszeniach na aaaby.pl
    http://www.pabs.pl/gosposia/ogloszenie.html
    i poczytajcie.Zajrzyjcie zwlaszcza do formularza zgloszeniowego. To jest
    chore.
    Potem spojrzyjcie na www.pabs.pl .
    To jest oferta szefa tej firmy.

    Jedno z pytań: "Czy mujesz całe ciało?" No nie !!!

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0520-3, 2005-05-19
    Przetestowano na: 2005-05-19 22:44:58

  • 2. Data: 2005-05-19 21:04:20
    Temat: Re: Jestem zbulwersowany
    Od: "@nn" <jurek@post>

    Użytkownik "Bogdan" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.pabs.pl/gosposia/ogloszenie.html
    > i poczytajcie.Zajrzyjcie zwlaszcza do formularza zgloszeniowego. To

    To jest REWELACJA po prostu, zaraz do niego napiszę - całe życie
    marzyłam o takiej pracy :-/

    Ania
    --
    Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
    ***Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw ***

  • 3. Data: 2005-05-19 21:18:33
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

> [...]
    > Potem spojrzyjcie na www.pabs.pl .
    > To jest oferta szefa tej firmy.
    >
    > Jedno z pytań: "Czy mujesz całe ciało?" No nie !!!

    Wrzuc tego Bendykowskiego w Googla i zobaczysz: "szef sekcji
    ubezpieczeniowej
    firmy konsultingowej Accenture" :D

    I wszystko jasne. Przykladow oryginalnych odpalow typu woda sodowa u ludzi z
    tej firmy znam sporo, bo legendy o tym kraza, ale dolaczam perelke do
    kolekcji.

    A czy bulwersujace? nie wiem. Raczej smieszne.

    I.

  • 4. Data: 2005-05-19 21:52:27
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    ewidentnie szukaja pani zza wschodniej granicy do tej pracy :P

    CanoE
    _____________________________________
    Time is on my side

  • 5. Data: 2005-05-19 22:16:49
    Od: lukasz sczygiel <g...@n...tw>

    Immona napisał(a):

    > I wszystko jasne. Przykladow oryginalnych odpalow typu woda sodowa u ludzi z
    > tej firmy znam sporo, bo legendy o tym kraza, ale dolaczam perelke do
    > kolekcji.

    Zaemulujmy grupe *.humor :) podaj jakas perelke z kolekcji.

  • 6. Data: 2005-05-19 22:36:14
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 20 May 2005 00:16:49 +0200, lukasz sczygiel <g...@n...tw>
    napisał:

    > Zaemulujmy grupe *.humor :) podaj jakas perelke z kolekcji.

    "Większość konsultantów posiada dyplom MBA lub podobny"

    Tak przechodzac na firme pracodawcow (ta dyskryminacja - mnie moge zostac
    gosposiem), to co znaczy powyzsze o dyplomie?

    Przypomina mi sie "jesiotr drugiej swiezosci" z Mistrza i Malgorzaty.
    jaki dyplom jest podobny do MBA? Inny na ciekim kartonie?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 7. Data: 2005-05-19 23:31:34
    Od: lukasz sczygiel <g...@n...tw>

    krzysztofsf napisał(a):
> [...]
    >
    > Przypomina mi sie "jesiotr drugiej swiezosci" z Mistrza i Malgorzaty.
    > jaki dyplom jest podobny do MBA? Inny na ciekim kartonie?

    podobny oznacza chyba, ze dyplom agronoma tez podpada.
    I prawnika, rolnika i takie tam :)

  • 8. Data: 2005-05-19 23:37:32
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: lukasz sczygiel [Fri, 20 May 2005 00:31:34 +0100]:

    > podobny oznacza chyba, ze dyplom agronoma tez podpada.
    > I prawnika, rolnika i takie tam :)

    Mam dyplom za zajecie pierwszego miejsca w olimpiadzie
    ze szkoly podstawowej. Jak myslisz, nada sie...? Bo nie
    wiem czy go nie oprawic w ramki...

    Kira (mam glupawke, P, NMSP)

  • 9. Data: 2005-05-20 06:18:17
    Od: "Detrox" <d...@g...pl>

> [...]
    > Potem spojrzyjcie na www.pabs.pl .
    > To jest oferta szefa tej firmy.
    >
    > Jedno z pytań: "Czy mujesz całe ciało?" No nie !!!

    Zobacz sobie przy okazaji we właściwości tego dokumentu i na jego oryginalny
    tytuł - Czyścioszek.
    Beka ;))

    --
    Detrox

  • 10. Data: 2005-05-20 06:54:45
    Od: " Eddie" <s...@N...gazeta.pl>

    "Jeżeli nie podasz żadnej szkoły, założymy, że jesteś analfabetą. Jeżeli
    nie podasz żadnych referencji, założymy, że nie znasz nikogo kto ma o Tobie
    dobre zdanie. "

    Zawsze poedejrzewałem, ze nikt mnie nie lubi....
    Ten cały formularz jest kosmiczny i komiczny.
    Ja p&^%&%$olę:
    "Oświadczam, że jestem gotowa podjąć pracę w terminie podanym powyżej.
    Rozumiem, że w każdej chwili mogę dostać wypowiedzenie z terminem
    natychmiastowym i bez żadnej odprawy pieniężnej."