PracaGrupypl.praca.dyskusje › legitymacja ubezpieczeniowa

  • 1. Data: 2005-05-19 19:05:10
    Temat: legitymacja ubezpieczeniowa
    Od: "janek.kot" <j...@g...pl>

    Cześć,

    Jakie konkretnie informacje powinna zawierać legitymacja ubezpieczeniowa i
    gdzie to zostało określone. Szukałem i już mi ręce opadają. Proszę o
    wklejenie linku.

    Janek

  • 2. Data: 2005-05-19 19:27:28
    Temat: Re: legitymacja ubezpieczeniowa
    Od: "candina" <c...@o...pl>

    > Jakie konkretnie informacje powinna zawierać legitymacja ubezpieczeniowa i
    > gdzie to zostało określone. Szukałem i już mi ręce opadają.

    pieczatke z zakladu pracy potwierdzajaca prawo do korzystania z opieki
    zdrowotnej...
    jezeli takiej legitymacji nie masz to Twoj zaklad pracy powinien Ci ja
    wystawic:
    - legitymacja ubezpieczonego
    - legitymacja rodzinna