PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaki serwer do grupy o ogloszeniach alt.pl.praca.oferowana ?

  • 1. Data: 2005-05-19 12:59:41
    Temat: jaki serwer do grupy o ogloszeniach alt.pl.praca.oferowana ?
    Od: "tomek" <t...@i...pl>

    witam
    jaki serwer sobie ustawic, bym mogl wysylac posty na alt.pl.praca.oferowana
    wysylalbym na grupa bez "alt" ale mnie wkurza to moderowanie, ilez mozna
    czekac na pojawienie sie ogloszenia..??
    no ale to juz temat na inna dyskusje
    poprosze o serwer

    dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-19 13:17:53
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Na serwerach gazety i onetu jest.

  • 3. Data: 2005-05-19 14:01:42
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    tomek napisał(a):

    > [...] ale mnie wkurza to moderowanie,
    > ilez mozna czekac na pojawienie sie ogloszenia..??

    Staram się by ogłoszenia pojawiały się maks. do 3 dni roboczych
    od wysłania. Oczywiście o ile spełnia założone dla tych ogłoszeń
    wymagania. Powyżej tego terminu można założyć, że zostało ono odrzucone.
    W Twoim przypadku szanse na ukazanie się ogłoszenia znacznie wzrosną,
    po prawidłowym skonfigurowaniu czytnika albo rezygnacji ze stosowania
    polskich liter w ogłoszeniach. :)

    Polecam porównać konfigurację OE z tą na stronie:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
    albo wysyłanie ogłoszenia z:
    http://42.pl/ppo/

    > no ale to juz temat na inna dyskusje
    > poprosze o serwer

    news.home.pl (płatny)
    news.gazeta.pl
    news.onet.pl
    news.icm.edu.pl

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer

  • 4. Data: 2005-05-19 14:49:06
    Od: Melon <melonism@[REMOVE]op.pl>

    > Na serwerach gazety i onetu jest.

    Na Onecie nie ma.

    --
    1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d