PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem zbulwersowany

  • 11. Data: 2005-05-20 07:13:29
    Temat: Re: Jestem zbulwersowany
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 20 May 2005 08:54:45 +0200, Eddie
    <s...@N...gazeta.pl> napisał:

    > "Oświadczam, że jestem gotowa podjąć pracę w terminie podanym powyżej.
    > Rozumiem, że w każdej chwili mogę dostać wypowiedzenie z terminem
    > natychmiastowym i bez żadnej odprawy pieniężnej."

    Jakies dupy nie prawnicy :)
    "Rozumiem, ze moge" nie oznacza, ze wyrazam zgode.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 12. Data: 2005-05-20 07:17:17
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik " Eddie" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > "Jeżeli nie podasz żadnej szkoły, założymy, że jesteś analfabetą. Jeżeli
    > nie podasz żadnych referencji, założymy, że nie znasz nikogo kto ma o
    > Tobie
    > dobre zdanie. "
    >
    > Zawsze poedejrzewałem, ze nikt mnie nie lubi....

    Przypadek dla psychologa IMHO. Moze to byc odreagowanie tego, jak sie samemu
    bylo traktowanym. A tam ludzi wlasnie tak traktuja - wysokie, szczegolowe,
    wchodzace w prywatnosc wymagania doskonalosci i wypad, jesli ich nie
    spelniasz lub raz popelnisz wiekszy blad albo dasz sobie luz. Nie pamietam,
    czy to bylo akurat Accenture, ale to w formularzu ktorejs z firm
    konsultingowych tego typu widzialam pytanie "czy masz na ciele jakies
    tatuaze". Nawet nie "czy widoczne", bo to by bylo zrozumiale w kontekscie
    kontakt z klientem/wizerunek firmy. Pytalam sie potem koncernowca, czy to na
    plus, czy na minus. Na plus by mozna zinterpretowac tak, ze chce sie
    wyrozniac z tlumu, nie boi sie bolu ani wzbudzenia kontrowersji.
    Dowiedzialam sie, ze to w tym typie firm wilczy bilet :)

    I.

  • 13. Data: 2005-05-20 08:16:49
    Od: rossel <r...@n...com>

    Detrox napisał(a):

    > Zobacz sobie przy okazaji we właściwości tego dokumentu i na jego oryginalny
    > tytuł - Czyścioszek.

    Faktycznie tak jest! Czyścioszkowi będzie u nich jak Kopciuszkowi u macochy.
    Temu Piotrowi B. to mało powiedziane, że woda sodowa uderzyła do głowy.

    Pozdro

  • 14. Data: 2005-05-20 08:31:26
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Bogdan" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
    > wejdzcie na adres podany w ogloszeniach na aaaby.pl
    > http://www.pabs.pl/gosposia/ogloszenie.html
    > i poczytajcie.Zajrzyjcie zwlaszcza do formularza zgloszeniowego. To jest
    > chore.
    > Potem spojrzyjcie na www.pabs.pl .
    > To jest oferta szefa tej firmy.
    >
    > Jedno z pytań: "Czy mujesz całe ciało?" No nie !!!
    Ja ich trochę rozumiem. Intencje mieli dobre.

    Pracą gosposi najczęściej interesują się osoby bezrobotne, często
    nieświadome, że przed ważną rozmową trzeba się schludnie ubrać, umyć itd.

    Klienci potem się skarżą, że obiad podała im gosposia,od której zajeżdżalo
    potem.

    Pytanie mało subtelne, ale jak w subtelny sposób zasugerować komuś, żeby się
    umył? :)

  • 15. Data: 2005-05-20 08:44:51
    Od: " Eddie" <s...@N...gazeta.pl>

    Maciek Sobczyk <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał(a):

    > Pracą gosposi najczęściej interesują się osoby bezrobotne, często
    > nieświadome, że przed ważną rozmową trzeba się schludnie ubrać, umyć itd.

    Nie sądzisz, że sugestia, jakoby ludzie bezrobotni byli na bakier z higieną
    osobistą jest nieco obraźliwa?

  • 16. Data: 2005-05-20 09:13:23
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:d6k72h$160$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Bogdan" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ja ich trochę rozumiem. Intencje mieli dobre.

    Dobrymi intencjami to wiesz co.

> [...]
    > potem.
    >
    > Pytanie mało subtelne, ale jak w subtelny sposób zasugerować komuś, żeby

    Gosposi to mozna powiedziec ze wspolczuciem: oj, ale sie pani zmachala przy
    tej pracy, prosze sobie zrobic chwile przerwy i isc pod prysznic sie
    odswiezyc. Po odpowiednio wielu razach zalapie. A jak przyjdzie brudna na
    rozmowe o prace, to nie przyjmowac.

    Ankieta nie ma nic wspólnego z subtelnością i zawiera upokarzające czlowieka
    pytania ingerujace w jego prywatnosc. Np. "ile razy na tydzien zmieniasz
    bielizne osobista". Caly ton ankiety wskazuje, ze ten czlowiek ma jak
    najgorsze zdanie o tej osobie, ktora chcialaby dla niego pracowac.
    Tworca ankiety zakladal pewnie tez, ze osoba myjaca sie i zmieniajaca
    bielizne raz na miesiac wpisze w te kratke 0,25.
    A jesli w ogole nie nosi bielizny, to mamy do czynienia z dzieleniem przez
    zero, co jest skandaliczne :)

    I.

  • 17. Data: 2005-05-20 09:26:13
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    > Nie sądzisz, że sugestia, jakoby ludzie bezrobotni byli na bakier z
    higieną
    > osobistą jest nieco obraźliwa?
    Wiesz, ostatnio obraźliwe jest także NIEnazwać kogoś "sprawnym inaczej",
    "kochającym inaczej" etc. Abberacja ta może wreszcie wyprodukuje kolejne
    genialne zbitki słowne i może np. kurestwo nazwie się "wiernością inaczej" a
    złodziej będzie "ucziwy inaczej". To tak na marginesie dyskusji, w duszy
    przygrywa mi hymn rewolucji, żeby tą całą paranoję poprawności politycznej
    potraktować "miłosiernie inaczej".

    A na temat: ZGENERALIZOWANA sugestia, że bezrobotny = smród i brud jest
    zdecydowanie obraźliwa a przede wszsytkim piramidalnie głupia. Bezrobocie
    nie jest pochodną higieny a każde generalizowanie jest piramidalnie głupie.
    "Rude są wredne", "kierowcy tirów to chamy" etc.

    Ja napisałem, że najczęściej pracą gosposi interesują się bezrobotni. Często
    w tej grupie są to osoby "higeniczne inaczej". Czy teraz jest jasne że nie
    wrzucam wszsytkich bezrobotnych do jednego wora?

  • 18. Data: 2005-05-20 09:31:33
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bielizne raz na miesiac wpisze w te kratke 0,25.
    > A jesli w ogole nie nosi bielizny, to mamy do czynienia z dzieleniem przez

    No tak, dzielenie przez zero rzadko kończy się uzyskaniem poprawnego wyniku
    :)
    Ankieta jest mało delikatna, przaśna, grubiańska etc. Ale mimo to rozumiem
    jej twórcę. Zdarza mi się odwiedzić czasem ośrodek pomocy społecznej.
    Przejście przez grupę jej klientów skutkuje niezapomnianymi wrażaniemi
    zapachowymi. Naprawdę można nerwicy nosa dostać.

  • 19. Data: 2005-05-20 09:33:10
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):
> [...]
    > w tej grupie są to osoby "higeniczne inaczej". Czy teraz jest jasne że nie
    > wrzucam wszsytkich bezrobotnych do jednego wora?
    A uwazasz ze wsrod osob pracujacych nie zdarzaja sie ludzie niewiedzacy
    ze przed wazna rozmowa trzeba sie schludnie ubrac czy umyc? wiesz -
    bylem kiedys na rozmowie, ubrany w garnitur a tu pan wyskoczyl w
    przetartych dzinsach i wymermolonym podkoszulku. i nie byla to firma
    krzak, ale duza firma programistyczna (jej produkty sa znane w calym
    kraju, nie bede podawal nazwy bo zaraz mnie scigna za znieslawienie czy
    cos takiego;) bylo to 4.5 roku temu a ja nie robilem zdjec temu panu)
    czasem bedac w sklepie czy urzedzie tez mi sie zdarza rozmowa z
    pracownikiem tegoz przybytku, ktory nie pachnie najswiezej. wiec jesli
    juz, to w kazdym ogloszeniu o prace powinien byc taki punkt. a juz na
    pewno w przypadku ogloszen gdzie pisza "studenci mile widziani" (no bo
    studenci nie pracowali, wiec nie wiedza ze trzeba sie myc)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 20. Data: 2005-05-20 09:50:24
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A uwazasz ze wsrod osob pracujacych nie zdarzaja sie ludzie niewiedzacy
    > ze przed wazna rozmowa trzeba sie schludnie ubrac czy umyc? [...]

    Jasne że się zdarzają.