PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem wybredny? › Re: Jestem wybredny?
    From: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem wybredny?
    Date: Wed, 15 Dec 2004 21:49:17 +0100
    Sender: o...@o...pl@gw2.interpc.pl

    wojtek w news:cpnnga$7uc$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > chwileczke...co innego wyciąganie zmasakrowanych ciał,
    > a co innego kremacja

    Postrzeganie selektywne się to chyba zwie... Naprawdę z mojej wypowiedzy
    wyłapałeś tylko te zmasakrowane zwłoki? O nich napisałem wierząc, że
    przekroczyłem Twoją granicę wytrzymałości. Odwołałem się do czegoś co jesteś
    w stanie zrozumieć, aby wyjaśnić to czego nie rozumiałeś. Powiedzmy takie
    skupienie Twojej uwagi - pokazanie palca, którym później ściąga się wzrok
    osoby, która go obserwuje we właściwe miejsce. Tym miejscem była dokładnie
    taka sama reakcja na coś, co np. dla Ciebie i dla mnie nie jest zbytnio
    poruszające. I znowu zapytam - cóż z tego, że nas to nie porusza kiedy kogoś
    innego to załamuje? Jeśli nadal nie rozumiesz to zapytam inaczej - dlaczego
    to Twoje granice wytrzymałości mają stanowić jakiś wyznacznik? Dlaczego nie
    akurat granice wytrzymałości tego strażaka, który często ogląda zmasakrowane
    zwłoki (ciągle opieram się na założeniu, że jednak dla Ciebie widok też jest
    zbyt trudny, aby podjąć się tego typu zadań)?

    Moim zdaniem nie należy pewnych przypadków analizować od strony rzeczy,
    sytuacji, ale od strony konkretnego człowieka, ponieważ ludzie są różni.

    pozdrawiam
    Greg