PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem wybredny? › Re: Jestem wybredny? (a to zle?)
  • Data: 2004-12-15 22:15:54
    Temat: Re: Jestem wybredny? (a to zle?)
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-12-15, Kira <k...@e...pl> wrote:
    > Re to: Immona [Tue, 14 Dec 2004 21:37:37 +0100]:
    > No totez wlasnie sie zastanawiam czemu tych 'niepodobajacych'
    > jest taka masa...
    Taki juz urok tego kraju...
    Byłem wczoraj z kumplem na piwie. Pogadaliśmy sobie trochę. Męskie rozmowy,
    takie o życiu (tylko bez jajecznicy). Opowiedział trochę o jego rodzinnych
    stronach (południowy wschód Polski).

    Cofnijcie się w czasie o kilkanaście lat. Właśnie w niedużej miejscowości
    padają zakłady przetwórstwa drzewnego. To jeszcze te czasy, kiedy system
    zapewniał pieniądze na odprawy. Tak więc wszyscy zwolnieni pracownicy
    dostali jakieś sensowne pieniądze.
    Nagle w ubogiej - jakby nie patrzeć - okolicy na osiedlu pojawiło się sporo
    anten TVsat. Ale nie wszyscy przejedli swoje odprawy. Jeden człowiek założył
    na osiedlu knajpę. Drugi kupił jeden tartak. Ten z knajpą radzi sobie
    świetnie, ten z tartakiem jakoś[1]. A reszta przeważnie na bezrobociu.
    No i wszyscy bezrobotni uważają tego od tartaku za kapitalistycznego
    krwiopijcę. A na tego od knajpy złego słowa nie powiedzą, bo przecież piwo
    im sprzedaje.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    [1] a to też materiał na kolejną historię, tym razem skierowaną, między
    innymi, pod adresem naszego Ukochanego Ustawodawcy, niech im ziemia
    lekką będzie :>
    --
    "ja to mam żonę, nie muszę lubić seksu"
    /Sunde/