PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem wybredny? › Re: Jestem wybredny?
  • Data: 2004-12-15 21:21:53
    Temat: Re: Jestem wybredny?
    Od: krzysztofsf <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Greg napisał:

    > Moim zdaniem nie należy pewnych przypadków analizować od strony rzeczy,
    > sytuacji, ale od strony konkretnego człowieka, ponieważ ludzie są różni.

    Mnie w reakcjach osob dziwiacych sie mojej decyzji zaintrygowala jedna
    rzecz. NIKT, poza mniejsza lub wieksza krytyka mojej postawy , nie
    zadeklarowal sie, ze "JA" gdybym byl w takiej sytuacji zdecydowalbym sie
    bez wachania.
    Sadze, ze osoby te operuja na abstrakcyjnym podejsciu do problemu,
    unikajac jakiegokolwiek podstawienia SIEBIE do takiej sytuacji,
    zakladajac mniej lub bardziej trafnie, ze nigdy zycie ich nie zmusi do
    dokonywania takich wyborow.
    Jednoczesnie zakladam, ze za wyjatkiem lekarzy, prawdopodobnie nikt z
    tego forum nie jest w stanie naprawde wyobrazic sobie realiow takiej
    pracy.
    Dlatego w moim poscie inaugurujacym tak podkreslalem osobiste
    zaangazowanie w "proces technologiczny" aby przyblizyc specyfike i
    udzial wlasny w tej pracy.
    Dodatkowo, dla osob obdarzonych mniejsza doza wyobrazni i zdolnosci
    przewidywania, podpowiadam nieuniknione perspektywy kontaktu ze zwlokami
    zmasakrowanymi po wypadkach i katastrofach, topielcami, rozkladajacymi
    sie zwlokami itp. , oraz duze prawdopodobienstwo dokooptowania po jakims
    czasie "goscia z krematorium" do innych prac odbywajacych sie w tym
    uroczym zakladzie (kilkanascie pogrzebow obslugiwanych dziennie).

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##