PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem wybredny? › Re: Jestem wybredny?
  • Data: 2004-12-15 21:38:02
    Temat: Re: Jestem wybredny?
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf w news:cpq9j5$oo7$1@news.onet.pl napisał(a):

    > Mnie w reakcjach osob dziwiacych sie mojej decyzji zaintrygowala
    > jedna rzecz. NIKT, poza mniejsza lub wieksza krytyka mojej postawy ,
    > nie zadeklarowal sie, ze "JA" gdybym byl w takiej sytuacji zdecydowalbym
    > sie bez wachania.

    Osobiście uważam, że tego typu deklaracja nie musi być jawna. Przynajmniej
    ja odczytuję automatycznie w tych tekstach: "ja nie widzę w tym niczego
    odrażającego". Myśle, że osoby które nie postawiły się na Twoim miejscu (nie
    wnikam w trafność oceny, tzn. ktoś mógł sobie pomyślec, że dałby radę a
    gdyby przyszło co do czego to...) to margines, o ile w ogóle ktoś taki się
    znalazł.

    > Dodatkowo, dla osob obdarzonych mniejsza doza wyobrazni i zdolnosci
    > przewidywania, podpowiadam nieuniknione perspektywy kontaktu ze
    > zwlokami zmasakrowanymi po wypadkach i katastrofach, topielcami,

    Zgadza się. Pogrzebać/spalić trzeba nie tylko tych, którzy umarli w swoim
    łóżku. Myślałem o tym, ale zdecydowałem już nie gmatwać dodatkową myślą. W
    końcu strażak widzi zmasakrowanych, którzy pójdą nie tylko do pieca, ale też
    do ziemi - widzi więc tego jakby nie było więcej.

    pozdrawiam
    Greg