PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem wybredny? › Re: Jestem wybredny? (a to zle?)
  • Data: 2004-12-26 20:33:02
    Temat: Re: Jestem wybredny? (a to zle?)
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał w wiadomości
    news:cqn6jo$5mk$1@news.onet.pl...

    > Eeee... możliwe, ale to oznacza, że studentami są tylko ci co dziennie na
    > państwowe uczelnie uczęszczają?

    Wiem, ze sie wiele osob oburzy, ale dla mnie studentami sa ci z dziennych
    magisterskich z uczelni panstwowych plus kilku prywatnych. Orientuje sie
    nieco w roznicach w wymaganiach, zzeraniu czasu przez studia i wysilku do
    poniesienia i tylko w wymienionych przypadkach czlowiek jest dla mnie
    studentem w ramach "zawodu podstawowego", w innych zas doksztalcajacym sie
    pracujacym lub nie pracujacym.
    Oczywiscie to moje prywatne zdanie.

    I.