PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-14 14:15:16
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja znalazlam swoja nisze i prace w innym miescie niz rodzinne. i nie
    > musialam opuszczac kraju, wystarczylo zmienic miasto zamieszkania.

    > Moze zamiast myslec uczuciami, przeanalizuj swoja sytuacje, popatrz gdzie
    > kogo szukaja, wytypuj miejsca gdzie moglbys mieszkac (najpierw sam, rodzine
    > mozna pozniej sciagnac).

    Pomocna tabelka:

    Wynagrodzenie: Mobilność:
    - do 1000 zł - oglądam telewizję, nie ruszam się
    - do 2000 zł - kupuję piwo, zaczynam myśleć
    - do 3000 zł - podejmuję aktywne działania
    - do 5000 zł - mogę dojeżdżać do pracy własnym samochodem
    - do 10 000 zł - zmiana miejsca zamieszkania (w Polsce)
    - do 25 000 zł - zmiana miejsca zamieszkania (Europa)
    - od 50 000 zł - kupuje bilet na samolot

    Pzdr: Catbert EHRM