PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zm?czony
  • Data: 2003-10-14 14:14:52
    Temat: Re: Jestem Zm?czony
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net.usun> napisał(a):

    > moze zle studia wybrales, a moze nie znasz sie za bardzo na tym, co
    > studiowales?=20
    > co do kasy - dlaczego nie poszedles na panstwowa uczelnie? tam nie
    > musialbys wywalac "kupy kasy" na studia dzienne.

    W Polsce teraz jest tak, ze obojetnie co sie studiuje i tak jest sie
    w grupie wysokiego ryzyka zostania wyksztalconym bezrobotnym.
    Perspektywa wyzszego wyksztalcenia budzi nadzieje, a na studia panstwowe
    trzeba zdac egzamin - za prywatne czesto wystarczy zaplacic ;)

    > moja matka wychowywala sie na wsi, w chalupie pokrytej strzecha, ze
    > studnia na podworku, piecem chlebowym, jedna izba (z klepiskiem zamiast
    > podlogi), ktora dzielila z
    > rodzicami i czworka rodzenstwa.
    > i mimo to byla szczesliwa i nie narzekala.
    >
    > gdybys ty musial zyc tak jak ona to pewnie z rozpaczy bys sie powiesil.

    Rozdzwiek miedzy marzeniami a zyciem zawsze budzi frustracje - sadze,
    ze sa one tym wieksze, gdy marzenia nie sa wygorowane, a i tak nie ma
    mozliwosci ich spelnienia

    Marek