PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-14 14:47:12
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janek" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jqSib.12581$Lo.195313@news.chello.at...
    > tak sobie jeszcze raz to wszystko przeczytałem i az mnie ciarki przeszły
    > pytam sie wiec ludzie gdzie wy jestescie?,na jakim swiecie zyjecie? jak
    > pomogliscie villgutowi?,bo mi sie zawsze wydawalo ze po to sie zaklada
    m,in
    > grupy dyskusyjne zeby sobie nawzajem pomoc,a nie przekrzykiwac sie ze ja
    > se ze wszystkim daje rade a ty frajerze jak sobie rady nie dajesz to gin

    Grupy dyskusyjne sluza do dyskusji, do pomagania sa specjalisci.

    > nie mam zamiaru tu nikogo oceniac ani przezywac ani nic,dawno sie tego
    > oduczylem,ale przeraza mnie sytuacja kiedy naprawde miałbym szukac
    pracy.,a
    > jakbym znalazł
    > i mial takich szefów czy współpracowników,jakich tu spotkalem na grupie,to
    > albo bym popelnil zbrodnie na kims,albo na sobie.

    Wiesz villgucie, mnie tez by szlag trafil, gdydym pracowala z osoba, ktora
    klamie, nie umie przyznac sie do bledu i nic nie robi w kierunku
    wprowadzenia zmian w swoim zyciu i zachowaniu.

    > Oczywiscie sa to moje odczucia,i moje spostrzezenia i kazdy sie moze z
    nimi
    > nie zgodzic,ale ciesze sie z jednego,ze są to po prostu moje odczucia i
    > przemyslenia,a nie cudze,bo dosyc mam juz po tych grupowych przepychankach
    > cudzych pomysłów na firme,na zawod,na smutek i bóg wie na co
    jeszcze(chociaż
    > szczerze zyczliwym dziekuję)
    > bo tylko dla takiej mysli czasami warto zyc.

    czy mozemy liczyc na zakonczenie tego watku z Twojej strony??

    Kania