PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-14 14:51:51
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "janek" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > NIe musze sam, na szczescie malo jest paranoikow ktorzy sami do siebie
    > gadaja na news i sami siebie bronia udajac inne osoby. Mam naprawde duzy
    > wybor normlanych wspolpracownikow.

    ja bym to okreslil inaczej,malo jest takich ludzi kreatywnych jak ja którzy
    niczym wieszcz Mickiewicz mogą bez przeszkód stworzyc w głowie kilka
    postaci,myslę ze nawet wielki aktor polski pan Linda tez by mi tego
    pozazdroscil,dlatego wybacz ale z tak naturalnym talentem nie przyszedlbym
    do twojej roboty nawet za pocałowanie w tylek.