PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!

  • 61. Data: 2004-08-13 13:14:25
    Temat: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    > Po co moderator ma poprawiać leni, którzy nie umieją czytać?

    Problem polega na tym że w większości tych ludzi nie nauczono jak korzystać
    z usenetu. Od czasu do czasu widzę na pl.test jak uczestnicy jakiegoś kursu
    ćwiczą wysyłanie postów i nigdy chyba nie spotkałem w takich przypadkach
    poprawnego kodowania znaków. Jeśli sekretarka po takim kursie dostaje od
    szefa polecenie umieszczenie ogłoszenia m.in. na pl.praca.oferowana to robi
    to dokładnie tak jak ją nauczono.

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: mariuszr.post@pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |

  • 62. Data: 2004-08-13 13:15:25
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 15:05:54 +0200, yamma naskrobałeś/łaś:

    >A smileya nie zauważyłaś? A poza tym to nie jest brak argumentów. Ja po prostu
    >próbuje delikatnie ci uzmysłowić, że próbujesz pouczać ludzi bezrobotnych co
    >jest dla nich najlepsze.
    Bardzo przepraszam, a myślisz że ja to nigdy bez pracy nie byłam?
    Że zaraz jak tylko ze szkoły wyfrunęłam, to od razu trafiłam pod opiekuńcze
    skrzydła miłego pracodawcy, co nie dość że był niesamowicie przystojny, miły i
    grzeczny, to do tego nie molestował mnie seksualnie?
    To co mówię, o czym mówię, pochodzi głównie z doświadczenia. Z tego co sama
    miałam możliwość na własnej skórze odczuć - o to ne tylko pozytywnie.
    Wiem, że na poczaątku chce się pracować gdziekolwiek, ale to jest bardzo złe
    podejście, o tym też się przekonałam, bo po jednym, dwóch miesiącach zaczyna
    się kombinować jakby tak pójść gdzie będzie lepiej, milej, sympatyczniej. I
    uwierz mi, nie zawsze pieniądze mają najwyższy priorytet. Znam wiele osób
    które swojego miejsca pracy stałej na czas nieokreślony z niekoniecznie wysoką
    bardzo pensją nie zamieniły by na pracę za trzy razy więcej ale na umowę o
    dzieło czy zlecenie, czy nawet na czas określony.

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12latka no 1. on p.r.a

  • 63. Data: 2004-08-13 13:17:36
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 15:03:45 +0200, Radek naskrobałeś/łaś:

    >bardzo, Bardzo, BARDZO DOBRZE
    A co, masz jakiś problem z tym?

    >problem jest taki, ze argumenty do Ciebie nie trafiaja...
    >wszystkonajlepiejwiedzaca ... wiesz jak ludzie tego nie znosza?
    >nawet jesli masz racje?
    Nie wszyscy muszą mnie kochać. A jak mam rację to jest mi z tym dobrze.

  • 64. Data: 2004-08-13 13:18:01
    Od: "Radek" <r...@o...pl>

    :-)

  • 65. Data: 2004-08-13 13:20:42
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 15:14:25 +0200, MariuszR naskrobałeś/łaś:

> [...]
    >szefa polecenie umieszczenie ogłoszenia m.in. na pl.praca.oferowana to robi
    Ależ właśnie po to jest netykieta i faq każdej grupy! Żeby mogła/mógł sobie
    przeczytać to czego nie nauczono/nie powiedziano.
    Czy przed podłączeniem jakiegokolwiek urządzenia czytasz instrukcję czy od
    razu włączasz i ustawiasz, nawet jeśli zachodzi prawdopodobieństwo że możesz
    uszkodzić siebie i to urządzenie?

  • 66. Data: 2004-08-13 13:24:35
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Proszę bardzo. Dzieci mieć nie mam i nie zamierzam. Nigdy.

    Mozesz napisac dlaczego ???

    > O, syndrom braku argumentów. Jak nie wiemy co powiedzieć, to włazimy komuś
    > kopytkami do domu i wyciągamy prywatę robiąc wycieczki osobiste.

    Mylisz sie. To nie sa wycieczki tylko 'opadajace rece' wielu twoich
    oponentow. Argumentujesz mowiac oględnie "księżycowo", wypowiadasz sie o
    ogloszeniach o pracy z pozycji czlowieka, ktory tą pracę ma. Potępiasz w
    czambuł wszystkich nie umiejących ustawic mime w outlooku. Jest to dla
    ciebie wyznacznik ich wartosci.
    Wnioskuje, że jestes dobra w tym co robisz. Nie bawisz sie czasami w
    webmastering ? Jesli tak, do daj www do portfolio, zobaczymy co z ciebie za
    gagatek.

    Tomek

  • 67. Data: 2004-08-13 13:34:15
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 15:14:25 +0200, MariuszR <mariuszr.post@pl> napisał:

> [...]
    > poprawnego kodowania znaków. Jeśli sekretarka po takim kursie dostaje od
    > szefa polecenie umieszczenie ogłoszenia m.in. na pl.praca.oferowana to

    Zbieram sie do wyslania posta na pl.news.admin, z prosba, zeby wystapili
    do onetu i GW o uzupelnienie o zdanie z info o poprawnym kodowaniu swoich
    instrukcji podlaczania do serwera news umieszczonych na ich stronach.
    Podane sa tylko nazwy serwerow i ze trzeba miec konto na danym portalu.

  • 68. Data: 2004-08-13 13:34:54
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    > Ależ właśnie po to jest netykieta i faq każdej grupy! Żeby mogła/mógł sobie
    > przeczytać to czego nie nauczono/nie powiedziano.

    Ale skoro kończyła jakiś kurs to ma prawo być przekonana że nauczono ją
    dobrze. I to nie jej wina że na kursie nawet nie wspomniano o tym że
    wypadało by się zapoznać najpierw z FAQ grupy, netykietą ani że istnieje coś
    takiego jak kodowanie znaków. Taka osoba wysyła post i jest święcie
    przekonana że dobrze wywiązała się ze swoich obowiązków.

    > Czy przed podłączeniem jakiegokolwiek urządzenia czytasz instrukcję czy od
    > razu włączasz i ustawiasz, nawet jeśli zachodzi prawdopodobieństwo że możesz
    > uszkodzić siebie i to urządzenie?

    Instrukcję czytam kiedy już wszystko inne zawiedzie:)

  • 69. Data: 2004-08-13 13:41:14
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 13:20:42 +0000 (UTC), Agata Rabska
    <m...@c...plukwa.net> napisał:

> [...]
    > od
    > razu włączasz i ustawiasz, nawet jeśli zachodzi prawdopodobieństwo że

    Tu masz instrukcje jak podlaczyc sie do news serwera GW

    http://usenet.gazeta.pl/usenet/1,47944,742646.html
    Usenet w Gazeta.pl

    W portalu Gazeta.pl udostępniamy polską część Usenetu - grupy z hierachi
    pl. Gazeta.pl umożliwia również czytanie newsów za pomocą tradycyjnych
    czytników usenetu. Aby połączyć się z naszym serwerem należy w
    konfiguracji konta "news" wpisać adres serwera news.gazeta.pl. Serwer
    wymaga od użytkowników autoryzacji - należy podać nazwę konta w portalu i
    hasło. Uzyskamy wtedy dostęp do ponad 30 tysięcy grup Usenetu.

    W netykiecie tez nie ma nic na temat kodowania.
    Zwykly uzytkownik glebiej sie nie zaglebia.

  • 70. Data: 2004-08-13 13:41:40
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    chinol wrote:

    > - ty, jako 'moderator - czlowiek' plus twoj kolega od czasu do czasu (w
    > ramach wolnych chwil) patrzysz na p.p.o. i bez ostrzezenia sciagasz z grupy
    > wszystko to co jest jawnym Spamem.

    I znajdą się nowi, którzy będą krzyczeć teksty w rodzaju: jak tak można,
    nieuczciwa konkurencja itd. itp...

    Gawron