PracaGrupypl.praca.dyskusjeJest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!! › Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    From: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Date: Fri, 13 Aug 2004 13:20:42 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 15:14:25 +0200, MariuszR naskrobałeś/łaś:

    >Problem polega na tym że w większości tych ludzi nie nauczono jak korzystać
    >z usenetu. Od czasu do czasu widzę na pl.test jak uczestnicy jakiegoś kursu
    >ćwiczą wysyłanie postów i nigdy chyba nie spotkałem w takich przypadkach
    >poprawnego kodowania znaków. Jeśli sekretarka po takim kursie dostaje od
    >szefa polecenie umieszczenie ogłoszenia m.in. na pl.praca.oferowana to robi
    >to dokładnie tak jak ją nauczono.
    Ależ właśnie po to jest netykieta i faq każdej grupy! Żeby mogła/mógł sobie
    przeczytać to czego nie nauczono/nie powiedziano.
    Czy przed podłączeniem jakiegokolwiek urządzenia czytasz instrukcję czy od
    razu włączasz i ustawiasz, nawet jeśli zachodzi prawdopodobieństwo że możesz
    uszkodzić siebie i to urządzenie?

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12latka no 1. on p.r.a