PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakosc pracownikow w kontekscie bezrobocia › Re: Jakosc pracownikow w kontekscie bezrobocia
  • Data: 2002-07-03 16:08:22
    Temat: Re: Jakosc pracownikow w kontekscie bezrobocia
    Od: "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl> napisał

    > moze w obecnej ludzie sie wypalili..? Moze widza ze ich praca nie ma
    > wiekszego wplywu na ilosc redukcji? Ze pozbywa sie z firmy najlatwiejszych
    > do zastapienia a nie najmniej pracowitych?

    Widzę, że masz przykre doświadczenia. Rzeczywiście tak się zdarza. Jednak
    nie sądzę, aby pozbywanie się najlepszych pracowników było normą. Redję
    zazczyna się od tych najmniej potrzebnych.

    > A czy w krajach lub firmach o wyzszej kulturze pracy, wspolpracownik
    widzacy
    > kolegow w takich sytuacjach, nie zwraca im przypadkiem uwagi, ze od ich
    > pracy zalezy dobro firmy....zamiast popadac w samozachwyt?

    Nie dziwię się, że mnie krytykujesz, skoro wspierasz podejście do pracy,
    które opisałam: dopóki ktoś nie zwróci uwagi, to można się obijać. A
    najlepiej, żeby nieustannie szef miał oko na ludzi, ale nie zawsze jest to
    możliwe. Wtedy sprawdzają się ci ludzie, którzy potrafią pracować bez
    nadzoru.

    Napisałeś o samozachwycie - co konkretnie miałeś na myśli? Bo w mojej
    wypowiedzi samozachwytu nie było - nie pisałam na swój temat, czytaj
    dokładnie posty.

    --
    mangha

    May your aura grace my presence when the earth breathes
    clean again.