PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakosc pracownikow w kontekscie bezrobocia › Re: Jakosc pracownikow w kontekscie bezrobocia
  • Data: 2002-07-08 11:23:14
    Temat: Re: Jakosc pracownikow w kontekscie bezrobocia
    Od: "Pawelek" <p...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    "Polatschek" <p...@i...pl> wrote in message
    news:afsl1a$msn$1@news.tpi.pl...
    > Co myslicie o (moze i tez o sobie) i o polskich pracownikach.
    > Osobiscie uwazam, ze Polacy sa tak leniwi, niewydajni, mentalnie
    zniszczeni,
    > ze w dzisiejszych czasach tak duzego bezrobocia i tak trudno znalezc
    dobrego
    > pracownika

    Problem powazny ... masz.
    Mowisz o Polakach? O mnie tez? Przynajmniej ja mowie o sobie Polak.
    Nie ublizam innym swoim podpisem w przeciwienstwie to twojego kretynskigo
    majacego swoj jak najbardziej obrazliwy wydzwiek.

    Nie nawiazuje do tresci postu, bo uwazam ze takie nastawienie adresata po
    prostu nie zasluguje na rzeczowa dyskusje.

    Przeprowadzasz jakies badania?
    Podpisz sie specjalisto z imienia.

    Pawelek