PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakosc pracownikow w kontekscie bezrobocia › Re: Jakosc pracownikow w kontekscie bezrobocia
  • Data: 2002-07-03 10:02:25
    Temat: Re: Jakosc pracownikow w kontekscie bezrobocia
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niemiec
    >
    > Wiesz moze tak i w niektorych firma jest, ale... Bylem w takiej co byl tam
    > jeszcze wiekszy balagan i obijanie sie niz w Polsce.
    > Po drugie zauwaz gdzie pojawil sie problem tzw. mobbing :P

    Wydaje mi sie, ze to co mowisz, to raczej potwierdza moja teze, ze styl pracy
    pracownika i jego nastawienie jest generowane przaz pracodawce, a nie jest
    cecha jakas ogolnonarodowa lub ogolnospoleczna, jak sugeruje autor posta. W
    Polsce jest wiecej pracodawcow bez doswiadczenia, przejmujacych jakies wydumane
    sposoby zarzadzania firma i ludzmi, i to w polaczeniu z roznymi wciaz
    obchodzonymi niezyciowymi przepisami wywoluje negatywne skutki psychiczne u
    pracownikow.

    W jednym z postow ponizej, gdy pracodawca dowiadywal sie o szczegoly techniczne
    zwiazane z przejsciem z umowy na okres probny na umowe na czas nieokreslony,
    reakcja (domyslam sie innego pracodawcy), bylo: "oszalalas????????".

    pozdrawiam
    krzysztof