PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie format ??

  • 1. Data: 2005-01-26 12:08:49
    Temat: Jakie format ??
    Od: "adrian" <f...@w...pl>

    Chciałbym się zapytać z jakim rozszerzeniem wysyłać listy motywacyje i CV.
    DOC, RTF, TXT, PDF ??

    Pozdrówko
    Bezrobotny ;-)

  • 2. Data: 2005-01-26 12:18:53
    Temat: Re: Jakie format ??
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "adrian" <f...@w...pl> napisał:

    > Chciałbym się zapytać z jakim rozszerzeniem wysyłać listy motywacyje i CV.
    > DOC, RTF, TXT, PDF ??

    Z rozszerzeniem odpowiadającym formatowi pliku. ;)
    A tak poważnie - ja wysyłam w PDF, ale są różne szkoły.
    Poczytaj archiwum grupy...

  • 3. Data: 2005-01-26 12:26:34
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: adrian [Wed, 26 Jan 2005 13:08:49 +0100]:

    > Chciałbym się zapytać z jakim rozszerzeniem wysyłać listy
    > motywacyje i CV. DOC, RTF, TXT, PDF ??

    Jak dla mnie moze byc i BMP byle zawartosc byla sensowna ;)

    A powaznie, temat walkowany byl mase razy bardzo wnikliwie
    (czyt. przy ogolnej wojnie) i chyba nic konkretnego z tego
    nie wyniklo. Mi sie wydaje ze jesli do firm IT to PDF, jesli
    na stanowiska w firmach ktore defaultowo uzywaja M$ Office
    to DOC/RTF. Ale to juz sam musisz ocenic czym oni sie tam
    moga poslugiwac...

    Kira

  • 4. Data: 2005-01-26 12:27:41
    Od: "Jars" <t...@w...pl_ciachnij_tu>

    Użytkownik "adrian" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Chciałbym się zapytać z jakim rozszerzeniem wysyłać listy motywacyje i CV.
    > DOC, RTF, TXT, PDF ??
    >
    > Pozdrówko
    > Bezrobotny ;-)

    Jak kilka razy wyslalem PDF`a - z pozoru idealny format, niezalezny od
    platformy, dlugoby wyliczac zalety, to jakis delikwent odpisal, zeby wyslac
    w cytuje: "standardowym formacie Worda" - ale odkad w jakiejs fachowej
    komputerowej gazecie, ktora sie "Chip" nazywa, ze html to format Internet
    Explorera, to juz nic mnie nie zdziwi....

    W kazdym badz razie nie wysylaj w formacie Open Office`a, bo oni nie
    rozumieja, ze Word kosztuje i niektorzy go nie maja.... Jeszcze uznaja, ze
    jestes niepowazny i Twoje paiery wyladuja w okraglym segregatorze.... A juz
    na 100% nikt ich nie przeczyta...

    pozdrawiam
    Jarek

  • 5. Data: 2005-01-26 12:52:52
    Od: Sebastian Celejewski <s...@w...pl>

    adrian wrote:

    > Chciałbym się zapytać z jakim rozszerzeniem wysyłać listy motywacyje i CV.
    > DOC, RTF, TXT, PDF ??

    Txt... chyba przy aplikacji na ascii-art-designera.

    Sebastian Ce

  • 6. Data: 2005-01-26 12:53:58
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> napisał w wiadomości

    > Z rozszerzeniem odpowiadającym formatowi pliku. ;)
    > A tak poważnie - ja wysyłam w PDF, ale są różne szkoły.

    w pdf niestety niektore firmy nie przyjmuja (nie maja adobe acrobata...
    ;-) ).

    pzdr.

    K.

  • 7. Data: 2005-01-26 13:03:52
    Od: brytra <b...@i...pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2005 13:27:41 +0100, Jars napisał(a):

> [...]
    > jestes niepowazny i Twoje paiery wyladuja w okraglym segregatorze.... A juz

    do takich firm mozna wysłać w formacie worda 97 Open office ma możliwość
    zapisu w tym formacie wiec po problemie :)

  • 8. Data: 2005-01-26 13:07:45
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "Karmakoma" <k...@g...pl> napisał:

    > w pdf niestety niektore firmy nie przyjmuja (nie maja adobe acrobata...
    > ;-) ).

    Nie wysyłam do firm, które mają MS Office'a, a nie mają darmowego Acrobat
    Readera. ;)

  • 9. Data: 2005-01-26 14:35:15
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Karmakoma zapodał(a):

    > Użytkownik "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> napisał w wiadomo?ci
    > w pdf niestety niektore firmy nie przyjmuja (nie maja adobe acrobata... ;-) ).

    a mają Arcobat Reader? ;)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 10. Data: 2005-01-26 16:51:55
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    adrian w news:ct81k1$c9f$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Chciałbym się zapytać z jakim rozszerzeniem wysyłać listy
    > motywacyje i CV.

    Podstawa - w tym o jaki proszą. Jeśli nie proszą o konkretny to
    zgaduj-zgadula. Ludzkie gusta oraz wiedza nie zostały jeszcze
    ustandaryzowane.

    > DOC,

    Ja osobiście nie przyjmuję pracowników, ale ludzie czasem przysyłają mi w
    tym formacie. Baaardzo go nie lubię. Traktuję go jako "mało bezpieczny".
    Zazwyczaj proszę o:

    > RTF,

    Ale z nim też mogą być kłopoty. Bywa, że wyświetla się inaczej niż na
    monitorze osoby, która go wyedytowała.

    > TXT,

    Ascetyczny w swej formie - tylko na stanowiska, które taką prostotę
    uzasadniają.

    > PDF ??

    Przyjemny format. Gdyby nie to, że nie wszyscy mają zainstalowane co trzeba.
    Nie raz i nie dwa razy jakaś pani pytała mnie co to za ustrojstwo.

    Nie ma formatu idealnego. Nie wiesz kto odbierze Twoją przesyłkę. Ja
    osobiście korzystałem z *.RTFa. Aby zwiększyć swoje szanse możesz np.
    przygotować wersję on-line i w treści maila dodać informację, że z
    dokumentami można się także zapoznać pod adresem: ................... Wtedy
    problemem pozostaną już tylko osoby, które nie były w stanie otworzyć pliku
    jaki przesłałeś i nie chciały skorzystać ze wskazanego adresu.

    pozdrawiam
    Greg