PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie format ??

  • 11. Data: 2005-01-26 18:30:27
    Temat: Re: Jakie format ??
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:ct81k1$c9f$1@nemesis.news.tpi.pl adrian
    <f...@w...pl> pisze:

    > Chciałbym się zapytać z jakim rozszerzeniem wysyłać listy motywacyje i CV.
    > DOC, RTF, TXT, PDF ??

    Czy to jakiś problem wysłać w kilku formatach?
    Z tym, że przy pierwszym kontakcie pomiń może avi, wave, mp3, bmp, tiff i
    podobne. ;)))

    Jotte

  • 12. Data: 2005-01-26 18:50:12
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-26, adrian <f...@w...pl> wrote:
    > Chciałbym się zapytać z jakim rozszerzeniem wysyłać listy motywacyje i CV.
    > DOC, RTF, TXT, PDF ??
    Sprawdź archiwum grupy. http://groups.google.pl/

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. FAQ, ja chcę FAQ...
    --
    a piszcie se jak chcecie, byleby literki na siebie nie wjeżdżały
    /Leszek Krupiński o składni perla/

  • 13. Data: 2005-01-26 20:52:21
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 26.01.2005 Artur R. Czechowski <a...@h...pl> napisał/a:
    > PS. FAQ, ja chcę FAQ...

    a ja faqbota...

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Kobiety dzielą się na dwie grupy:

  • 14. Data: 2005-01-26 21:49:31
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-26, Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl> wrote:
    > a ja faqbota...
    Jak już będzie FAQ to do faqbota się dopisze bez problemów. Na razie rozważam[1]
    zabranie się za zredagowanie jakiejś pierwszej wersji FAQ. Ale najpierw muszę
    się obrobić z inną robotą. Choćby poprawić skrypt do moderowania ppo[2].

    Pozdrawiam
    Czesiu

    [1] rozważam, to nie znaczy, że się biorę i robię - taka mała uwaga dla
    niecierpliwych
    [2] pytanie do moderatora: doszedł email?
    --
    But love was blind, they said, love was crazy --- love didn't
    have any heart, and so it ripped out your own.

  • 15. Data: 2005-01-26 22:30:03
    Od: KornelO <r...@p...com>

    Dnia 2005-01-26 13:26, spoglądając w dolinę, Użytkownik Kira napisał:
    > nie wyniklo. Mi sie wydaje ze jesli do firm IT to PDF, jesli

    Też tak myślałem, jednak nie jest to regułą. Ostatnio otrzymałem taką
    odpowiedz:
    "[...]Nasz systm Outlook Express usunoł niebespieczne załaczniki( Pana
    CV oraz list m.). Prosze o ponowne przesłanie załaczników używając
    programu Microsoft Word.[...]"

    Pozdrawiam
    Kornel

    PS. Pisownia odpowiedzi oryginalna.

  • 16. Data: 2005-01-26 23:09:11
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    KornelO w te oto słowa się odzywa:

> [...]
    > "[...]Nasz systm Outlook Express usunoł niebespieczne załaczniki( Pana
    > CV oraz list m.). Prosze o ponowne przesłanie załaczników używając
    Pewnie odeszła ci ochota do pracy w takiej firmie :)

    --
    -Ja przecież tę korektę robię dla wydawnictwa przecież.
    -Ale czy to warto? Pan się namęczy, a oni i tak z błędami wydrukują.

  • 17. Data: 2005-01-26 23:31:07
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 27 Jan 2005 00:09:11 +0100, Pajączek <p...@o...pl> napisał:

    > KornelO w te oto słowa się odzywa:

    > Pewnie odeszła ci ochota do pracy w takiej firmie :)

    A znasz historie rodem sprzed wojny, jak przedstawiciel handlowy Baty
    (czeska fabryka obowia) pojechal w tym samym czasie co przedstawiciel
    innej firmy badac mozliwosci rynku afrykanskiego?

    Przedstawiciel innej firmy obuwniczej wyslal telegram do centrali:
    "Wracam. Tu nikt nie nosi butow"
    Przedstawiciel Baty :" Swietny potencjalny rynek. Nikt nie ma butow"

    Moze wlasnie w takiej firmie ma szanse wykorzystac swoje umiejetnosci ? ;)
    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 18. Data: 2005-01-27 07:11:36
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: KornelO [Wed, 26 Jan 2005 23:30:03 +0100]:

    > PS. Pisownia odpowiedzi oryginalna.

    A, skoro tak to niewatpliwie bardzo ucieszylaby mnie
    taka informacja -- znaczy ze usuneli i nie ma szans
    zeby sie ze mna kontaktowali :)

    Kira

  • 19. Data: 2005-01-28 13:21:58
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Artur R. Czechowski napisał(a):

    > Jak już będzie FAQ to do faqbota się dopisze bez problemów.

    ftp://sunsite.icm.edu.pl/pub/unix/news/auto-faq/

    :)

    > [2] pytanie do moderatora: doszedł email?

    Doszedł. Czasem tylko odpowiadam z opóźnieniem (sesja + praca
    robią swoje... :).

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2005-02-01 19:20:05
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Jak dla mnie moze byc i BMP byle zawartosc byla sensowna ;)

    Najbardziej uniwersalne jest HTML umieszczone na www http://7nach.com ,
    ewentualnie pod spodem mozna umieścić linki do różnych formatów: RTF, doc
    lub pdf do ściągnięcia do wyboru...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[WALSPAM]@interia[WALSPAM].pl < wytnij co nie co gdy będziesz pisać
    http://zycz.3mam.net/