PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka stawka za godzine pracy programisty .net (praca dorywcza)?

  • 21. Data: 2008-08-28 15:10:32
    Temat: Re: Jaka stawka za godzine pracy programisty .net (praca dorywcza)?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-08-28, Maverick <k...@N...pl> wrote:

    [...]

    > Ja? 168h/miesiac ;) czyli etat, Warszawa, pierwsza praca

    Come on. W Warszawie zarobki "trochę" odstają od reszty kraju.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2008-08-28 15:14:50
    Od: pietia <p...@g...com>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2008-08-28, Maverick <k...@N...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Come on. W Warszawie zarobki "trochę" odstają od reszty kraju.

    Dokladnie. W mniejszych miejscowosciach nie dostalbys tyle. Jestes z
    W-wy, czy przeprowadziles sie ?

  • 23. Data: 2008-08-28 15:17:28
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    pietia pisze:

    > Dokladnie. W mniejszych miejscowosciach nie dostalbys tyle. Jestes z
    > W-wy, czy przeprowadziles sie ?
    Przeprowadzilem sie. Znam warunki zarowno w stolicy, jak i poza nia (ale
    raczej wschod). Przeprowadzilem sie wlasnie dla pracy/studiow.

    Gorzej ze ceny mieszkan tez lekko odstaja od reszty (tak wynajem jak i
    kupno). Ale w ciagu najblizszego roku pewnie cos kupie swojego.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 24. Data: 2008-08-28 18:38:18
    Od: b...@b...pl

    j...@g...com wrote:

    > Wlasciciel firmy chce, aby prace wykonywac u niego w firmie i placi
    > ilosc_spedzonych_godzin * stawka_za_godzine. Mam pytanie: jaka stawke
    > podac za godzine/roboczogodzine?

    Ja ci odpowiem tak: jeżeli chcesz być wykorzystywanym frajerem to zgódź się
    na pracę na umowę o dzieło w firmie pracodawcy. Wyjdziesz na tym jak
    najgorzej (a zorientujesz się poniewczasie), stawka w zasadzie nie ma
    znaczenia. Albo umowa o *pracę*, wtedy jesteś do dyspozycji i masz
    obowiązki etatowca, albo umowa *zlecenie* i wykonujesz robotę jak chcesz, w
    miejscu które ci pasuje, bez nikogo nad głową. Generalnie unikaj również
    umów o dzieło, jeżeli chcesz pracować na swoim podpisuj umowy zlecenie.

    Postąpisz jak uważasz.

  • 25. Data: 2008-08-28 18:51:38
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    On Thu, 28 Aug 2008 17:17:28 +0200
    Maverick <k...@N...pl> wrote:

    > Gorzej ze ceny mieszkan tez lekko odstaja od reszty (tak wynajem jak i
    > kupno). Ale w ciagu najblizszego roku pewnie cos kupie swojego.

    no we wroclawiu tez sobie wolaja za mieszkania sporo ..

    --
    TM

  • 26. Data: 2008-08-28 19:16:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    b...@b...pl pisze:

> [...]
    > miejscu które ci pasuje, bez nikogo nad głową. Generalnie unikaj również
    > umów o dzieło, jeżeli chcesz pracować na swoim podpisuj umowy zlecenie.

    Co takiego lepszego jest w umowie zleceniu, zamiast o dzieło?

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 27. Data: 2008-08-28 20:04:39
    Od: j...@g...com

    On 28 Sie, 12:05, pietia <p...@g...com> wrote:
    > Ogolnie wydaje mi sie, ze dobrze wyjdzie na tym tylko pracodawca. Masz
    > umowe o dzielo - moglbys krzyknac stawke za dana prace i zrobic to
    > wolniej/szybciej  w domu (na pewno maja jakiegos svna...). A takto -
    > przyjdziesz i bedziesz musial sie wyrobic w danym czasie (szef kalkuluje
    >   na zasadzie: "moge za to dac max tyle") - jak sie wyrobisz przed
    > czasem, to pewnie bedzie musial robic cos innego.

    Co do czasu to nie bede musial sie wyrobic w danym czasie. Nie ma
    zalozenia, ze mam to zrobic w takim i takim czasie. Po prostu mam to
    zrobic. Dostaje komputer, biurko, dostep do serwera i moge siedziec w
    firmie ile trzeba. Oczywiscie w rozsadnych granicach, bo zeby nie
    wyszlo, ze nad jednym problemem bede siedzial kilka dni ;)

  • 28. Data: 2008-08-28 20:07:17
    Od: j...@g...com

    On 28 Sie, 15:06, Maverick <k...@N...pl> wrote:
    > Ja bym powiedzial 20 pln brutto (czyli 17,8 netto) - jak znam tamtejsze
    > warunki to bedzie niezla stawka. Pytanie jest czy zechca zaplacic tyle
    > co powiesz - na ile jestes dla nich cenny?

    Z tego co rozmawialismy to szefowi zalezy na wspolpracy ze mna, ale
    nie jest on sklonny do placenia wysokich stawek. Na 40 zl/godz na
    pewno sie nie zgodzi. Wiem natomiast, ze chcialby abym pracowal dla
    jego firmy ze wzgledu na znajomosc aplikacji sprzedawanej przez ta
    firme.

  • 29. Data: 2008-08-28 20:10:44
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 21:16:00 +0200, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    wklepał(-a):

    > Co takiego lepszego jest w umowie zleceniu, zamiast o dzieło?

    Elementarne Watsonie. W zleceniu masz wykonywać zlecone zadania, a jaki one
    przyniosą efekt, to już kłopot zleceniodawcy. Co nie zwalnia oczywiście ze
    staranności. Natomiast w przypadku umowy o dzieło ma powstać jakiś mierzalny
    rezultat. Jeśli tego rezultatu nie ma - zamawiający może np. odmówić części czy
    całości zapłaty.

    Przykładowo:
    - umowa zlecenie o czyszczenie tablic świetlnych, szyldów i szyb w sieci sklepów
    firmy X
    - umowa o dzieło - wykonanie czyszczenia tablic świetlnych, szyldów i szyb
    skutkujące wzrostem zauważalności marki wśród przechodniów. Skuteczność
    czyszczenia będzie badana za pomocą ankiet rozprowadzanych przed sklepami. ;)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 30. Data: 2008-08-29 04:25:57

    > Co takiego lepszego jest w umowie zleceniu, zamiast o dzieło?

    Zlecenie jest bezpieczne tj.:

    - Umowa o dzieło nie precyzuje czasu pracy tylko ma powstac dzielo (wiec
    mozesz pisac X lat)

    - Umowa zlecenie : zleca z okresie od do wykonywanie czynnosci (czy w tym
    czasie dzielo powstanie to inna sprawa)

    Pozostaje kwestja praw autorskich itp.