1. Data: 2008-08-28 09:13:31
Temat:Jaka stawka za godzine pracy programisty .net (praca dorywcza)?
Od:j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dostalem ponizej opisana propozycje wspolpracy jako pracy dorywczej:
- praca na przygotowanym stanowisku w siedzibie firmy (biurko,
komputer, lacze internetowe, dostep do serwera SQL) jako
programista .net
- dowolne godziny pracy
- kilka godzin dziennie (1 - 3 godziny) lub czasem przerwa kilka dni/
tygodni
- umowa o dzielo

Wlasciciel firmy chce, aby prace wykonywac u niego w firmie i placi
ilosc_spedzonych_godzin * stawka_za_godzine. Mam pytanie: jaka stawke
podac za godzine/roboczogodzine?

Jesli czegos nie napisalem lub napisalem niejasno, to pytajcie.

Józef

2. Data: 2008-08-28 09:15:14
Od:Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@g...com pisze:
> [...]
> podac za godzine/roboczogodzine?
>
> Jesli czegos nie napisalem lub napisalem niejasno, to pytajcie.

Myślę, że może to być około 1/168 wartości samochodu ;)

--
Pozdrawiam!
Liwiusz

3. Data: 2008-08-28 09:32:11
Od:j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sie, 11:15, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
>    Myślę, że może to być około 1/168 wartości samochodu ;)

Bardzo smieszne, bardzo. Serio pytam i jesli czegos Ci brakuje w tych
danych, ktore podalem, to zapytaj i je uzupelnie.

4. Data: 2008-08-28 09:38:21
Od:Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@g...com pisze:

> Bardzo smieszne, bardzo. Serio pytam i jesli czegos Ci brakuje w tych
> danych, ktore podalem, to zapytaj i je uzupelnie.

Niczego mi nie brakuje, bo się na tym nie znam. Jednak widziałem już
wiele takich pytań na grupach, i zazwyczaj odpowiedź brzmiała "1
samochód za miesiąc pracy". Stąd też 1/168 samochodu za godzinę wydaje
się być odpowiednie.

Ceny na rynku są różne, jeden za to samo będzie zarabiał 1000zł w
urzędzie, a drugi 15 000zł w prywatnej firmie. A trzeci będzie firmę
prowadził i zarabiał milion złotych rocznie.

Ale może ktoś się wypowie, traktuj moją opinię jako żart ;)

--
Pozdrawiam!
Liwiusz

5. Data: 2008-08-28 09:39:49
Od:"l...@g...com" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

powiedz tyle na ile sie cenisz

pozdr.

6. Data: 2008-08-28 09:43:07
Od:januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@g...com napisał(a):

> Wlasciciel firmy chce, aby prace wykonywac u niego w firmie i placi
> ilosc_spedzonych_godzin * stawka_za_godzine. Mam pytanie: jaka stawke
> podac za godzine/roboczogodzine?

Moim zdaniem nie mniej niż pińset ;)

j.

--
*** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

7. Data: 2008-08-28 09:58:34
Od:Maverick <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@g...com pisze:
> Witam,
>
>[...]
>
> Jesli czegos nie napisalem lub napisalem niejasno, to pytajcie.

> [...]

Jakie miasto, wyksztalcenie, doswiadczenie, jaka firma (jak duza - z
opisu wynika ze mala).

--
Regards,
Maverick

8. Data: 2008-08-28 10:05:30
Od:pietia <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

j...@g...com pisze:
> [...]
> podac za godzine/roboczogodzine?
>
> Jesli czegos nie napisalem lub napisalem niejasno, to pytajcie.

Ogolnie wydaje mi sie, ze dobrze wyjdzie na tym tylko pracodawca. Masz
umowe o dzielo - moglbys krzyknac stawke za dana prace i zrobic to
wolniej/szybciej w domu (na pewno maja jakiegos svna...). A takto -
przyjdziesz i bedziesz musial sie wyrobic w danym czasie (szef kalkuluje
na zasadzie: "moge za to dac max tyle") - jak sie wyrobisz przed
czasem, to pewnie bedzie musial robic cos innego.

9. Data: 2008-08-28 10:32:24
Od:Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2008-08-28, j...@g...com <j...@g...com> wrote:

[...]

> Bardzo smieszne, bardzo. Serio pytam i jesli czegos Ci brakuje w tych
> danych, ktore podalem, to zapytaj i je uzupelnie.

Informacji o Twoim doświadczeniu, mieście itp. itd.

--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl

10. Data: 2008-08-28 10:46:59
Od:" " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z opisu i dosiadczenia widze ,iz firma X z branyz Y chcialaby zaosszczedzic i
dopisac sobie kawalek softu korzytajac z istniejacej bazy danych.

Stawka w graniach 2000-2500 PLN

p.s.
Cięzko być specjalistą z danej branży i nie znać stawek.
Dodatkowo miec ambicje robienia na własny rachunek