PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop bezpłatny

  • 1. Data: 2008-08-27 19:19:04
    Temat: urlop bezpłatny
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    jeden taki gówniarz wymyślił, że pójdzie sobie na urlop
    bezpłatny (a w tym czasie będzie pracował w innej
    firmie)... chciałem zapytać na jakich zasadach
    przydziela się urlop bezpłatny i jakie są ograniczenia?
    na ile czasu można wziąć taki urlop i czy ja jako
    pracownik kolega gnoja mam w tej kwestii coś do
    powiedzenia (czyli czy mogę się niezgodzić)?

  • 2. Data: 2008-08-27 19:31:29
    Temat: Re: urlop bezpłatny
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 27 Aug 2008 21:19:04 +0200, "identyfikator: 20040501"
    <N...@o...eu> wrote:

    >czy ja jako pracownik kolega gnoja mam w tej kwestii coś do
    >powiedzenia?

    Utrzymując się w Twojej poetyce: gówno.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 3. Data: 2008-08-27 19:35:53
    Od: "DarkoZZZ" <d...@o...eu>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Utrzymując się w Twojej poetyce: gówno.
    >
    > --
    > Maciej Bójko
    > m...@g...com

    Dobra odpowiedź. Zastanawiam się co tak tego kolege gryzie, że mu się urlop
    współpracownika nie podoba. Z tego co pisze gosć jest zwykłym cieniasem,
    pracującym na podobnym poziomie co urlopowicz. A skoro góra się zgodziła na
    urlop, to o co może mu chodzić.

  • 4. Data: 2008-08-27 19:52:07
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    swoją drogą, ale numer...

  • 5. Data: 2008-08-27 21:02:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g949bc$gbr$1@news.onet.pl identyfikator: 20040501
    <N...@o...eu> pisze:

    > jeden taki gówniarz wymyślił, że pójdzie sobie na urlop bezpłatny (a w tym
    > czasie będzie pracował w innej firmie)...
    No i dobrze. Jego sprawa.

    > chciałem zapytać na jakich zasadach przydziela się urlop bezpłatny i jakie
    > są ograniczenia? na ile czasu można wziąć taki urlop
    Znajdziesz w KP.

    > i czy ja jako pracownik kolega gnoja mam w tej kwestii coś do powiedzenia
    > (czyli czy mogę się niezgodzić)?
    Oczywiście, każdy może coś tam pieprzyć.
    Tylko kogo to obchodzi?

    --
    Jotte