PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka stawka za godzine pracy programisty .net (praca dorywcza)?

  • 11. Data: 2008-08-28 10:58:01
    Temat: Re: Jaka stawka za godzine pracy programisty .net (praca dorywcza)?
    Od: pietia <p...@g...com>

    f...@g...pl pisze:

    > Z opisu i dosiadczenia widze ,iz firma X z branyz Y chcialaby zaosszczedzic i
    > dopisac sobie kawalek softu korzytajac z istniejacej bazy danych.
    >
    > Stawka w graniach 2000-2500 PLN

    Brutto ? Nie czarujmy sie - sa firmy (zalezy to od wielu czynnikow),
    gdzie zarabia sie grubo ponizej tej kwoty. Zawsze sie ktos znajdzie ,
    kto bedzie pracowal....

  • 12. Data: 2008-08-28 12:24:48
    Od: j...@g...com

    On 28 Sie, 11:58, Maverick <k...@N...pl> wrote:
    > j...@g...com pisze:
    > Jakie miasto, wyksztalcenie, doswiadczenie, jaka firma (jak duza - z opisu wynika
    ze mala).

    Miasto: w wojewodztwie podkarpackim, w obrebie dawnego
    tarnobrzeskiego, ok. 70 tys. mieszkancow
    Wyksztalcenie: wyzsze
    Firma: 4 osoby, sp. z o.o.

  • 13. Data: 2008-08-28 12:27:13
    Od: j...@g...com

    On 28 Sie, 12:46, " " <f...@g...pl> wrote:
    > Stawka w graniach 2000-2500 PLN
    >
    > p.s.
    > Cięzko być specjalistą z danej branży i nie znać stawek.
    > Dodatkowo miec ambicje robienia na własny rachunek

    To poczatki pracy na wlasny rachunek i, co za tym idzie, brak duzego
    rozeznania w stawkach.

  • 14. Data: 2008-08-28 12:29:39
    Od: j...@g...com

    On 28 Sie, 11:38, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >    Niczego mi nie brakuje, bo się na tym nie znam. Jednak widziałem już
    > wiele takich pytań na grupach, i zazwyczaj odpowiedź brzmiała "1
    > samochód za miesiąc pracy". Stąd też 1/168 samochodu za godzinę wydaje
    > się być odpowiednie.
    [...]
    >    Ale może ktoś się wypowie, traktuj moją opinię jako żart ;)

    W porzadku :)

  • 15. Data: 2008-08-28 13:06:46
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    j...@g...com pisze:

    > Miasto: w wojewodztwie podkarpackim, w obrebie dawnego
    > tarnobrzeskiego, ok. 70 tys. mieszkancow
    > Wyksztalcenie: wyzsze
    > Firma: 4 osoby, sp. z o.o.
    Powiem tak - w Warszawie w firmie 25 osob placa ok 20-25 pln /netto
    (przy umowie o prace), wiec brutto bedzie ok 40 nawet. W wiekszych
    firmach odpowiednio wiecej.

    Ja bym powiedzial 20 pln brutto (czyli 17,8 netto) - jak znam tamtejsze
    warunki to bedzie niezla stawka. Pytanie jest czy zechca zaplacic tyle
    co powiesz - na ile jestes dla nich cenny?

    --
    Regards,
    Maverick

  • 16. Data: 2008-08-28 13:15:33
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Maverick wrote:

    > Powiem tak - w Warszawie w firmie 25 osob placa ok 20-25 pln /netto
    > (przy umowie o prace), wiec brutto bedzie ok 40 nawet. W wiekszych
    > firmach odpowiednio wiecej.
    We wrocku polowe tego. 10-15zl netto / h

  • 17. Data: 2008-08-28 13:18:22
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Tomek pisze:
> [...]

    Jak na umowę o pracę to więcej, bo dochodzi po za ubezpieczeniami
    jeszcze urlop itp...

    > W wiekszych
    > We wrocku polowe tego. 10-15zl netto / h

    Programista? - uuu to chyba student? To w Łodzi jest dużo lepiej w takim
    razie....

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 18. Data: 2008-08-28 14:09:00
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Tomek pisze:

    > We wrocku polowe tego. 10-15zl netto / h

    Dziwne, ja jako tester (umowa-zlecenie) mam 23,8/h brutto (ok 17 pln
    netto) , programisci - zaleznie od stazu - zarabiaja lepiej (duuzo
    lepiej brutto, ale netto to jak pisalem - 20-25/h)

    Znam 4 firmy (takie do 50 osob), ktore placa dla .net w tych widelkach,
    podobno srednia jest mniej wiecej wlasnie taka
    --
    Regards,
    Maverick

  • 19. Data: 2008-08-28 14:12:27
    Od: pietia <p...@g...com>

    Maverick pisze:

> [...]
    >
    > Znam 4 firmy (takie do 50 osob), ktore placa dla .net w tych widelkach,
    > podobno srednia jest mniej wiecej wlasnie taka
    Ile godzin/tydzien , jakie miasto , doswiadczenie ?

  • 20. Data: 2008-08-28 15:00:16
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    pietia pisze:

    > Ile godzin/tydzien , jakie miasto , doswiadczenie ?
    Ja? 168h/miesiac ;) czyli etat, Warszawa, pierwsza praca

    --
    Regards,
    Maverick