PracaGrupypl.praca.dyskusje › Hej

  • 1. Data: 2008-08-26 08:19:41
    Temat: Hej
    Od: DOMINIQ <d...@g...com>

    Śpiewam sopranem ,prowadziłam warsztaty wokalne ,daję prywatne lekcje
    śpiewu ,może jesteś zainteresowana<y> ,Kielce dojazd do klienta .
    Szukam również konkretnej pracy w miarę ze stałym miesięcznym
    dochodem .W Kielcach

  • 2. Data: 2008-08-27 20:35:20
    Temat: Re: Hej
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    DOMINIQ pisze:
> [...]
    > śpiewu ,może jesteś zainteresowana<y> ,Kielce dojazd do klienta .
    > Szukam również konkretnej pracy w miarę ze stałym miesięcznym

    Chcesz o tym podyskutować ?

  • 3. Data: 2008-08-28 10:04:02
    Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ>

    Użytkownik "DOMINIQ" <d...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > śpiewu ,może jesteś zainteresowana<y> ,Kielce dojazd do klienta .
    > Szukam również konkretnej pracy w miarę ze stałym miesięcznym

    "Jestem wesoły Romek,
    mam na przedmieściu domek
    ... "

    ? :-)